10 октябрь 2019 яңалыклары

  • 10 октябрь 2019 - 16:48
    ТУКТАЛЫШ
    “Тизрәк! Тизрәк!..” Кыска гына мизгелгә аңына килгән Айдар үз янында кайнашкан ак халатлы кешеләрнең кем икәнлеген дә, кая ашыкканнарын да аңламыйча, бөтен тәненә таралган кискен авыртудан тагын аңын җуйды... Тукталышта юл аша чыгарга басып торганда килеп бәрелгән машинаны ул хәтерләмәде. Изелгән аякларын бот төбеннән кисәчәкләрен белми иде әле утыз тугыз яшьлек авыл укытучысы...
    3148
    4
    40
  • 10 октябрь 2019 - 16:05
    КУРКЫНЫЧ ТӨШЛӘР: НИ АҢЛАТА ҺӘМ НИЧЕК КОТЫЛЫРГА?
    Төш – безгә баш мие сөйли торган тарих, төрле образлар, хис-тойгылар һәм хатирәләр җыелмасы. Галимнәр әлеге күренешне шулай аңлата. Без барыбыз да яхшы беләбез: төшләр һәрвакытта да матур һәм рәхәт булмый. Куркыныч төшләрдән бик күпләр тилмерә, кайберәүләр бер үк төшнең кабатлануыннан изалана.
    438
    0
    4
  • 10 октябрь 2019 - 13:46
    ЭШЛӘҮЧЕ ЯШЬЛӘРГӘ НИНДИ ЯРДӘМ БУЛАЧАК?
    Татарстанда төрле сәнәгать предприятиеләре, оешмалары, ширкәтләрендә эшләүче яшьләр өчен махсус программа эшли башлады. Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов “2019-2022 елларга Татарстан Республикасында эшләүче яшьләр” программасын кабул итүне хуплады. Әлеге проект республиканың Яшьләр эшләре министрлыгы тарафыннан һәм Сәнәгать оешмалары яшьләре берләшмәсе инициативасы белән оешты.
    443
    0
    0
  • 10 октябрь 2019 - 13:33
    АЛАРНЫ ТОРМЫШТАН СЫЗЫП ТАШЛАРГА КИРӘК: 6 ӘЙБЕР
    Алар белән дә яшәп була, әлбәттә, әмма бу әйберләрне тормышыгыздан алып атсагыз, яшәү күпкә җиңелрәк булыр!
    385
    0
    1
  • 10 октябрь 2019 - 10:54
    МВД БАЛАЛАРЫ ТӘМӘКЕ ТАРТКАН АТА-АНАЛАРГА ШТРАФ САЛЫРГА ТЕЛИ
    Россиянең Эчке Эшләр Министрлыгы балигъ булмаган балалары тәмәке тарткан ата-атналар штраф салу идеясен күтәреп чыккан. Штрафның күпме күләмдә булачагы төгәл әйтелми. 
    390
    0
    0
Шәп укыла
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    768
    0
    0
  • 3 апрель 2021 - 16:45
    ЭРЕМЧЕКЛЕ-БАНАНЛЫ ДЕСЕРТ Хәзер бергәләп эремчекле-бананлы десерт әзерлибез. Ул иртәнге ашка да, кичке ашка да шәп кенә булачак.
    448
    0
    0
  • 10 апрель 2021 - 10:33
    ШАМПИНЬОНЛЫ КАРАБОДАЙ. РЕЦЕПТ Дөрес тукланучылар өчен бик тәмле һәм җиңел рецепт. 20 минут эчендә әзер дә була.
    385
    0
    0

Блоглар