9 октябрь 2019 яңалыклары

  • 9 октябрь 2019 - 16:24
    ЮЛ ЧАТЫ
    Менә замана могҗизасы интернет дигәннәре авыл җиренә дә килеп җитте! Гөлфия анда бик озаклап утырырга мөмкинчелек тапмаса да, ара-тирә вакыт табып, бөтендөнья челтәренә кергәли башлады. Социаль челтәрләрнең берсендә үз сәхифәсен ачкан Гөлфия анда бергә укыган сыйныфташларын, ничә еллар буе күрмәгән дус-танышларын тапты.
    1263
    0
    12
  • 9 октябрь 2019 - 15:03
    БӨТЕН КӨННЕ БОЗА ТОРГАН ИРТӘНГЕ ГАДӘТЛӘР
    Иртәдән үк үзеңне дөрес дулкынга көйләү бик мөһим. Әмма әлеге гадәтләр безнең көнебезене боза да куя. “Көнем тагын мәгънәсез үтте”, дип борчылмас өчен без иртән башкара торган гадәтләрнең кайсыларыннан арынырга кирәк?
    237
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 14:56
    МӘКТӘПЛӘРДӘ ПИКНИКЛАР: ӘТИ-ӘНИЛӘР НИ УЙЛЫЙ?
    Көз көне пикниклар сезоны ябылса да, мәктәпләрдә аларны башлап кына җибәрәләр. Тышта һава торышы нинди булуы да комачауламый. Чөнки мәктәп ашханәләрендәге пикникларга җил, яңгыр, буран да киртә була алмый. Сүзем гадәти пикниклар турында түгел, ә укучыларның ата-аналарының мәктәп ашханәләрендә тукланып, аларга бәя бирүләре, диетологлар белән аралашуы турында.
    205
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 14:24
    НОЯБРЬДӘ НИЧЕК ЯЛ ИТӘЧӘКБЕЗ?
    Билгеле булганча, 4 ноябрьдә Россиядә халык бердәмлеге көне билгеләп үтелә. Шул уңайдан, россиялеләрне өстәмә яллар көтә.
    299
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 14:03
    «СӘЙЛӘН» ФЕСТИВАЛЕ ҖЫР ДӨНЬЯСЫН АЧА!
    «ШАЯН ТВ» каналында бара торган «Сәйлән» телевизион музыкаль проекты балалар өчен яңа дөньяны ача! Татар музыкасы дөньясын!
    250
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 09:10
    КАРИЕВ ТЕАТРЫНДА "ЙОМРЫБАШ" ПРЕМЬЕРАСЫ!
    “Йомрыбаш”! Кем ул? Нинди өмет-хыяллар белән яши?
    244
    0
    0
  • 9 октябрь 2019 - 08:58
    НИ ӨЧЕН: ҖАН ИЯЛӘРЕ
    Ни өчен кешене яки хайванны чакканан соң умарта корты үлә? Ни өчен бүреләр циркта чыгыш ясамый? Ни өчен Бөтендөнья табигать фонды эмблемасында панда сурәтләнгән? Болар турында җан ияләренә багышланган бүгенге “Ни өчен?” рубрикасын укыгач белерсез
    263
    0
    0
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    3277
    1
    36
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2624
    0
    22
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1966
    0
    18

Блоглар