8 октябрь 2019 яңалыклары

  • 8 октябрь 2019 - 16:47
    СТУДЕНТЛАРГА ТӨШКЕ АШКА – МИЛЛИ РИЗЫК
    Шушы көннәрдә Казан үзәгендә студентлар өчен махсус хәләл кафе ачылачак. “Бәяләр һәр студент өчен кулай булачак”, - дип ышандыралар биредә.
    55
    0
    1
  • 8 октябрь 2019 - 16:37
    ОНЛАЙН-ЮЛЛАМА, КАПИТАЛЬ РЕМОНТ ҺӘМ МИЛЛИАРДЛАР: ҖӘЙГЕ ЛАГЕРЬЛАРНЫ НИ КӨТӘ?
    Чебешләрне көз көне санаган кебек, җәйге сәламәтләндерү кампаниясенә да көзен нәтиҗә ясыйлар. Җәйге каникуллар дәвамында Татарстанның 179 026 баласы өчен ял оештырылган. Бүген республиканың Яшьләр эшләре министрлыгы да бу юнәлештә башкарган эшенә йомгак ясады.
    42
    0
    0
  • 8 октябрь 2019 - 16:18
    ТОРМЫШНЫҢ ТАШ КЫЯЛАРЫ
    Илгиз белән Сәрия гаийләсенә олы кайгы килде. 25 яшьлек уллары Самат фаҗигале рәвештә һәләк булды. Улларын күмгәч, Илгиз зираттан өйләренә кайтмады. Беркемгә берни аңлатыйча, шәһәрдән артык ерак булмаган бакчасына китте. Анда төзи башлаган йортлары яшәрлек булмаганлыктан, мунчаның алгы өлешен торырга җайлаштырып, шунда яши башлады.
    923
    0
    11
  • 8 октябрь 2019 - 13:06
    ЦИФРЛЫ ТЕЛЕВИДЕНИЕГӘ КҮЧҮ: НӘРСӘ БЕЛЕРГӘ КИРӘК?
    Киләсе дүшәмбедән, 14 октябрьдән, иртән торгач, телевизор күрсәтми башлаячак. Бу аналог эфир телевидениесен караучыларга кагыла. Моңа аптырарга кирәкми: ул бары тик бөтен Россия буенча цифрлы телевидениегә күчү дигәнне аңлата. Бу адым илдә телевидениенең дөрес контентын булдыру өчен эшләнелә.
    53
    0
    0
  • 8 октябрь 2019 - 12:47
    TOXIC АДӘМ: НИЧЕК СӨЙЛӘШЕРГӘ?
    Ниткән toxic, анысы кем инде тагы, дип уйлыйсыңмы? Үзем дә шулай дим, чын. Үз телебездә дә бар бит инде ул сүз, име? Утырган булам инде шуна, кыланып, toxic, имеш. Ярар, әйтсәм-әйтим инде, текәрәк баш исем куясы килде инде, шуңа әллә ниләр уйлап чыгарып утырам...
    48
    0
    4
  • 8 октябрь 2019 - 09:13
    ТАТАРСТАНДА САЛКЫННАР ҺӘМ КАР
    Якын көннәрдә Татарстанда һава торышының кискен үзгәрүе көтелә. Иртәгәдән, республикага салкын циклон якынлашу сәбәпле, һава температурасы кими башлаячак. Бу турында Татарстан Республикасы Гидрометцентры хәбәр итә. 
    67
    0
    0
Шәп укыла
  • 22 сентябрь 2019 - 14:14
    ВӘСИЛӘ Күпләр өчен мәктәпнең ямен алып китте Вәсилә апалары. Шул китүеннән башка килә алмады Вәсилә яраткан мәктәбенә. Авыр чир утыз ике яшьлек чибәр хатынны, аяктан яздырып, урынга беркетте. Көннән көнгә сүнә барды Вәсилә, корый барды. Хастаханәдә дә аңардан тиз баш тарттылар. Үзенә берни әйтмәсәләр дә, табиблар Вәсиләнең ире Ниязны ачыктан-ачык кисәттеләр: “Без ярдәм итәрлек түгел...” Бианасы Кәримә карчык киленен им-томлап та карады. Тик Вәсиләне аягыннан еккан авыр чир китәргә килмәгән иде шул. Айлар буе ятты да ятты урында Вәсилә. Берни аңламаган биш яшьлек кызы Ләйлә белән аңардан да кечерәк улы Фәрит кенә: “Әни, тор инде. Кайчан мәктәпкә барасың?”, - дип җанын кыйдылар.
    2268
    1
    29
  • 12 октябрь 2019 - 11:30
    БУШ ЙОРТ Туганыннан артык күреп яраткан күршесе Зөһрә карчык үлеп, өч-дүрт ел үтүгә, аның өен авылның теге башында яшәгән ике балалы, яше утыздан арткан Зөлфәт сатып алгач, ялгызы яшәп яткан Гөлсемнең тынычлыгы югалды. Зөлфәтнең авыл халкына ясаган этлекләрен күреп-ишетеп белгән хатын, яңа күршеләре белән бик якыннан аралашмаса да, йорт-бакчалары терәлеп торгач, алардан качып та яши алмады.
    2004
    0
    15
  • 26 сентябрь 2019 - 15:08
    ПЕРӘ Вәсил бүген дә иртә таңнан, әнисе урыныннан кузгалып кыштыр-мыштыр йөри башлауга ук, йокысыннан торып утырды. Әнә ул инде кичтән үк әзерләп куелган утыннарны мичкә тутырып, ут үрләтеп җибәргән, сыерны савып кереп, сөтен дә сөзеп куйган. Менә хәзер самавырга чиләктән су салыр, торбасына яңа өлгергән кузлы күмерләрне өстәп җибәрер. Мичтә дөрләгән ялкынга, самавыр торбасы «тәрәзәчек»ләреннән күз кыскан кузларга карап утырырга ярата ул. Улының иртәләрен әнә шулай онытылып, утларны күзәтеп утыруын әнисе сизми диярлек. Сизеп тә игътибар итмиме? Комачауламагач, ярый, утырсын инде, ихтыяры, дияме?
    1965
    0
    14
  • 10 октябрь 2019 - 16:48
    ТУКТАЛЫШ “Тизрәк! Тизрәк!..” Кыска гына мизгелгә аңына килгән Айдар үз янында кайнашкан ак халатлы кешеләрнең кем икәнлеген дә, кая ашыкканнарын да аңламыйча, бөтен тәненә таралган кискен авыртудан тагын аңын җуйды... Тукталышта юл аша чыгарга басып торганда килеп бәрелгән машинаны ул хәтерләмәде. Изелгән аякларын бот төбеннән кисәчәкләрен белми иде әле утыз тугыз яшьлек авыл укытучысы...
    1865
    2
    24
  • 13 октябрь 2019 - 16:16
    ТУГАННАР Хәрби хезмәтнең ярты срогын диярлек бер кисәтү-искәрмәсез үтәгән Айратны часть командиры үзенә чакырып алды. “Рядовой Галимов, менә сиңа чираттан тыш ялга приказ. Вакытында килеп җит”,- дип искәртте. Туган өенә кайтып килергә бик өметләнсә дә, егет бу мәсьәлә болай тиз генә чишелер дип көтмәгән иде. Әнә, хезмәткә аннан алда алынган иптәшләренең дә кайберсе әле ялга кайтмаган.
    1642
    1
    34

  • 23 сентябрь 2019 - 15:32
    ЖВАЧКА: "БҮГЕН МИНЕМ ТУГАН КӨН!" Бүген без көненә берәр пачка чәйни торган ЖВАЧКАның туган көне. Аңа ничә яшь дип уйлыйсыз? Ничек уйлап тапканнар? Хәзер беләбез!
    207
    0
    0
  • 27 август 2019 - 11:02
    РОССИЯДӘ ШӘП ФИЛЬМ ТӨШЕРӘ БЕЛӘЛӘР! 27нче август – Россия кинематографиясе көне. Россиядә, Совет чорында төшерелгән фильмнарга карата шикләнеп караучылар шактый, әмма син андыйлардан булсаң, бу язманы ябып куярга ашыкма, чөнки Россия кинематографиясе “Ёлки”, “Притяжение”, “Бабушка лёгкого поведения” ише чүп-чардан гына тормый. Һәм без сиңа блогер Badcomedian фикеренчә иң яхшы 5 рус телле фильм тәкъдим итәбез!
    273
    0
    2