3 октябрь 2019 яңалыклары

  • 3 октябрь 2019 - 17:35
    РӘХМӘТ СИҢА, БЕЛЕМ АЧКЫЧЫ!
    Исәнме, туган җир! Сиңа кайттым! Исәнмесез, кешеләр, агачлар, таулар, челтерәвек чишмәләр, каз-үрдәкле күлләр, барыгыз да исәнмесез! Мин ашыга-ашыга таныш сукмаклардан атлыйм. Менә кашкарый чәчәкләренә күмелеп утыручы мәктәбем. Кабат сиңа кайттым, тәүге белем серләренә төшендерүче мәктәбем. Кабул итеп ал риясыз саф күңелле, сабый җанлы кызыңны.
    280
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 17:07
    РУС ТЮЗЫНДА ЯҢА СЕЗОН: ЯШЬЛӘРГӘ ГЛАМУР КИРӘКМИ!
    Иртәгә, 4 октябрьдә, Казан яшь тамашачылар театры (рус ТЮЗы) үзенең 87нче сезонын ачып җибәрә. “Капитанская дочка” спектакле тәкъдим ителәчәк сезон ачылышында тамашачыны шакккаттырачак әйберләр күп булачак.
    286
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 16:42
    СМАЙЛЛАР КУЛЛАНУ ЗАРАРЛЫ?!
    Метрода, автобуста, паркта, аш өстәле артында, дәрестә, эштә кулыңнан телефонны төшермисең! Реаль дөньяны онытып, виртуаль дуслар белән «сөйләшәсең», виртуаль хисләр «кичерәсең», смайликлар «тел»ендә аралашасың.
    317
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 16:19
    АВЫЛ МӨГАЛЛИМНӘРЕ: УКУ-УКЫТУ ПРОГРАММАЛАРЫ БАЛАЛАР ӨЧЕН КЫЗЫКЛЫ ТҮГЕЛ
    Бактың исә, Россия мәктәпләрендә белем алучы укучыларның бары тик 25 проценты гына үзе теләп укый икән. Бу начар күрсәткеч, беренче чиратта, уку-укыту программаларының кызыклы булмавы белән бәйле...
    287
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 15:32
    КАЗАНГА ТӨРЕК ФОТОКҮРГӘЗМӘСЕ КИЛГӘН
    Бүген “Казан Кремле” музей-тыюлыгының “Манеж” күргәзмәләр залында Төркиядән килгән фотокүргәзмә ачылачак. Аның исеме – “Йылдыз сарае коллекциясе фотоларында Россия патшалыгы”.
    236
    0
    0
  • 3 октябрь 2019 - 10:29
    “КҮЗ ЯШЬЛӘРСЕЗ ТОРМЫШ” БАЛАЛАР РЕСПУБЛИКА ХАСТАХАНӘСЕНӘ ЯРДӘМ ИТӘ
    10 октябрьдә Балалар республика клиник хастаханәсе яңа җайланма алу өчен сертификат алачак. Бу “Күз яшьләрсез тормыш” хәйрия программасы дәвамында узачак. Аның ярдәмендә илебезнең эре банкы Россиядәге балалар медицина учреждениеләренә ярдәм итә. Әлеге акция ярдәмендә төбәкләрдәге хастаханәләргә 3 миллион сумга кадәр акча күчереләчәк.
    238
    0
    0
Шәп укыла
  • 11 июнь 2020 - 15:54
    ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара.
    6466
    3
    59
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1329
    0
    11
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1146
    0
    6

Блоглар