24 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 24 сентябрь 2019 - 16:34
    "КЕШЕ ЭЗЛИМ": ИЛФАК ШИҺАПОВНЫҢ КИТАБЫ ДӨНЬЯ КҮРДЕ
    Илфак Шиһаповның “Кеше эзлим...” дип исемләнгән китабы дөнья күргән. Китапны аның якын дусты, “Ватаным Татарстан” газетасының баш мөхәррире Гөлнара Сабирова төзегән.
    307
    0
    1
  • 24 сентябрь 2019 - 16:28
    "ӘТИ-ӘНИ АНЫҢ БЕЛӘН ОЧРАШУЫМА КАРШЫ..."
    «Егетем миннән 7 яшькә олы, үзем 8нче сыйныфта укыйм. Бер-беребезне бик яратабыз. Әмма әти-әнием моңа каршы. Әни бераз аңлый башлады бугай инде, ә әти бу хакта сүз әйтергә авызны да ачтыртмый. Нишләргә? Миңа бик авыр».
    1100
    0
    1
  • 24 сентябрь 2019 - 15:54
    ЯҢА МАШИНА
    Ә хәзер үзе ни кыйлана аталары?! Үпкәләгән, имеш! Кайтмыйлар, имеш! Кайтырбыз, менә җай гына чыксын. Иске машинасы белән башка кайтмаячак анда Фәвис. Яңа, затлы, күз явын алырлык машинасында, музыка уйнатып, гөрелдәп кайтып туктаса, үзе дә сөенер техника сөйгән атасы. “Булдыргансың, улым!” дияр. Тик әлегә аңламый аны әтисе.
    1159
    0
    12
  • 24 сентябрь 2019 - 14:55
    КАРТАЯСЫ КИЛМИ! НӘРСӘ АШАРГА?
    Галимнәр озак яшәүчеләрнең рационын тикшергәннән соң кайсы азык-төлек,  эчемлекләрнең картаюны кичектерүен ачыклаган.  Беренче чиратта, бу  - составында антиоксидантлар булган ризыклар.  Бу матдәләр ДНКны җимерә һәм күзәнәкләрнең үлеменә китерә торган ирекле радикалларга каршы тора. Нинди продуктлар ашасак, тиз генә картаймаячакбыз? Хәзер беләбез!
    253
    0
    0
  • 24 сентябрь 2019 - 14:46
    МӘКТӘП УКУЧЫЛАРЫ 550 МЕҢ СУМ ӨЧЕН ЯРЫШАЧАК
    27-29 сентябрь көннәрендә Татарстан мәктәпләрендә белем алучы укучыларның 550 мең сум акча (!) оту мөмкинлеге булачак. Бу көннәрдә “Казан Экспо”да “Цифрлы алга китеш” дип аталган россиякүләм бәйгенең финал ярышлары уздырылачак.
    224
    0
    1
  • 24 сентябрь 2019 - 14:00
    КАЗАНДА АНОМАЛЬ САЛКЫННАР: ҖЫЛЫТУ КӨТӘРГӘМЕ?
    Казанга сентябрь аена хас булмаган аномаль салкыннар айның икенче яртысында килде һәм октябрь башына кадәр дәвам итәчәк. Бу турында КФУ профессоры Юрий Переведенцев хәбәр итә. 
    323
    0
    3
  • 24 сентябрь 2019 - 11:35
    “ТАТАРКИНО” ҺӘМ КАМАЛ ТЕАТРЫННАН ЯҢА ПРОЕКТ – “КИНО+ТЕАТР”
    Киноның театр белән бергә кушылганын күргәнең бармы? Булмаса, димәк, әлеге яңа проект – кинонга да, театрга да мөкиббән китүчеләр өчен. 6 октябрьдә Казанда “Кино+Театр” дигән уникаль акция башланып китә.
    235
    0
    1
  • 24 сентябрь 2019 - 09:54
    КАЗАННЫҢ 83 МӘКТӘБЕНДӘ ШИМБӘ КӨН ДӘРЕСЛӘР БУЛМАЯЧАК
    Казанда җомга 27нче сентябрь көнне Авиатөзелеш, Киров, Мәскәү, Яңа Савин районнарындагы күпчелек йортларда су булмаячак. 30 сәгатькә дәвам итәчәк бу процесс Идел буендагы су алу (водозабор) арматурасын ремонтлау белән бәйле. 
    287
    0
    0
Шәп укыла
  • 11 июнь 2020 - 15:54
    ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара.
    6466
    3
    59
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1329
    0
    11
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1146
    0
    6

Блоглар