4 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 4 сентябрь 2019 - 16:41
    УКЫГАН ӘЙБЕРНЕ НИЧЕК ИСТӘ КАЛДЫРЫРГА? (КИҢӘШЛӘР)
    Әлеге сорау гомер-гомергә бөтен мәктәп укучысын һәм студентларны борчый. Бүген без сиңа ярдәм итәргә тырышачакбыз! 
    270
    1
    2
  • 4 сентябрь 2019 - 15:36
    ЧҮП ТАШЛАСАҢ, БАНК КАРТАСЫНА АКЧА!
    Үз кулларың белән булдырган әйбер һәрчак кешенең күңел җылысын саклый. Техника турында болай әйтеп булмаса да, үзең уйлап тапкан әйбер горурлык тудырмыйча калдырмый. Татарстан егетләре турында, һичшиксез, шулай әйтеп була.
    280
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 14:37
    ФИН АКТЕРЫ ВИЛЛЕ ХААПАСАЛО ТАТАРСТАН ТУРЫНДА СЕРИАЛ ТӨШЕРГӘН
    Финляндия һәм Россия актеры, продюссеры Вилле Юхана Хаапасало Татарстан турында берничә сериядән торган фильм тәкъдим итте. 
    292
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 12:56
    БЕЛЕМ БИРҮ: КИЛӘЧӘКНЕҢ 7 ТРЕНДЫ
    Моннан берничә ел элек куркыныч төш кебек кенә тоелган әйберләрнең бүген белем бирү системасында кулланылуы гадәти сыман. Мисал өчен, Ева роботы инде күптәннән Казанның IT-лицеенда укыта, күп кенә укучылар смартфон, гаджетлар белән “син”, дип кенә аралаша һәм башкалар... Тик киләчәктә тагын да текәрәк нәрсәләр көтә бит безне. Бүген берничә елдан безгә дә килеп җитәчәк белем бирү трендлары турында сөйләшәбез.
    301
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 11:19
    САК БУЛЫГЫЗ: МОШЕННИКЛАР!
    Үзәк Банк мошенникларның социаль челтәрләрдә кешеләрне алдалап акча җыюларының яңа ысулы турында хәбәр итә. 
    311
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 09:38
    ГӨЛЛӘР ДӘ ЕЛЫЙ
    Мин ул әбекәйне күптәннән беләм. Безнең ишегалдында мин белә-белгәннән бирле яши ул. Аның белән беркем дә аралашмый. Моның бик мөһим сәбәбе бар. Ул һәр көнне урамга бер гөл күтәреп чыга. Подъезд ишегендә ялтыравыклы чәй кәгазенә төрелгән гөл савыты күренү белән, ишегалдында булган кешеләр бер-берләренә карашып алалар, аннары, кем — кибеткә, кем — үз өенә, кем кая таралыша башлый. Хәтта такталар белән бүлеп алынган комлыкта уйнап утыручы бала-чага да бермәлгә тынып калгандай була. Бөтен ишегалдын сәер тынлык биләп ала. Ниндидер шомлы тынлык…
    1361
    0
    4
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2572
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    728
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    635
    0
    5

Блоглар