3 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 3 сентябрь 2019 - 16:27
    ЯЛКАУЛЫКНЫ НИЧЕК ҖИҢӘРГӘ? (КИҢӘШЛӘР)
    Ул һәрчак иң кирәкмәгән вакытта килеп чыга. Килеп чыга да, муеныңа менеп тә утыра. ЯЛКАУЛЫК. Аның аркасында күпме эшкә кар яуган, күпме планнар тормышка ашырылмый калган... ҖИТӘР! Аның белән көрәшүне бүгеннән үк башлыйбыз! Ничекме? Хәзер сөйлибез!
    173
    0
    0
  • 3 сентябрь 2019 - 14:47
    ТАТАР БЛОГЕРЛАРЫ: "БЕЗ, ТАТАРЛАР, ҮЗЕБЕЗ ГАЕПЛЕ!"
    “Миндә ике яңалык бар: берсе – яхшы, икенчесе – начар. Кайсыннан башлыйм?..” дигәндәй, узган атна татар телен интернет аша үстерү белән шөгыльләнүчеләрне берьюлы борчылырга да, сөенергә дә мәҗбүр итте. Google корпорациясендә интернет челтәрендә татар телле контентны таргетинглауны, ягъни таратуны чикләү турында белдерделәр. “Одноклассники” социаль челтәре исә, киресенчә, республика көне уңаеннан, татар халкына бүләк ясады – татарча интерфейсны гамәлгә куйды...
    698
    0
    3
  • 3 сентябрь 2019 - 14:45
    ӨЧ ЕЛДАН ТАТАРСТАН ИШЕГАЛЛАРЫ НИНДИ БУЛАЧАК?
    Бер эскәмия, бер таган, бераз яшеллек, асфальтлы юл һәм машиналар өеме. Бүген Татарстан ишегалларының күбесе шундый “кыяфәттә”. Тик өч елдан аларны танып та булмаска мөмкин. Чөнки быелдан башлап, республикада “Безнең ишегалды” программасы старт ала. Ә, ул кем әйтмешли, күп катлы йортларда яшәүче әни-әниләргә дә, әбиләргә дә, бишектәге бәбиләргә дә кагыла. Чөнки аларның һәрберсе көнгә ике мәртәбә булса да, үз ишегалды аша уза.
    154
    0
    0
  • 3 сентябрь 2019 - 13:07
    КАШ ЯСЫЙМ ДИП, КҮЗ ЧЫГАРМА!
    Эх, без, кызлар, көзге каршында басып торырга яратабыз да соң! Каядыр барырга булмаса, сәгатьләр буе бөтерелер идек, билләһи! Әнә, Британия галимнәре хатын-кызларның шундый сәләтенә шаккатып, тикшеренү дә уздырган. Алар әйтүенчә, хатын-кыз макияжга елына 91 сәгать (!) вакытын әрәм итә икән. Менә сиңа мә! Тик үзең артыннан артык мөгез чыгармыйча каравың яхшырак. Киресенчә булса, булган табигатьтән бирелгән матурлыгыңнан коры калуың бар. Әйе, дөрес аңладың, бүген матурлык серләре турында сөйләшәбез.
    158
    0
    0
  • 3 сентябрь 2019 - 10:23
    ӘЙЛӘНДЕРӘМ КАЛЕНДАРЬНЫ ҺӘМ...
    Бүген Россиядә инде мемга әйләнеп өлгергән Михаил Шуфутинский башкаруындагы "3 сентября" җырына 26 ел! Соңгы 4-5 елда бу җыр шулкадәр популярлашты ки, бу көнгә бер ай кала ук интернетта Шуфутинский белән " Син календарьны әйләндерергә әзерме?" ише мемнар тарала башлый.
    171
    0
    2
  • 3 сентябрь 2019 - 10:11
    12 НАЧАР ГАДӘТ! АЛАРДАН НИЧЕК КОТЫЛЫРГА?
    Начар гадәт дигәч, күп кеше тәмәке тарту һәм аракы эчүне күз алдына китерә. Чынлыкта исә әлеге исемлек шактый озынрак. Без бүген саныйсы начар гадәтләр синдә дә булырга мөмкин. Тизрәк кереп укыйк һәм аларны юк итик. Алайса эшләрнең начар тәмамлануы бар...
    283
    0
    1
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2674
    3
    30
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2193
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1674
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0