3 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 3 сентябрь 2019 - 16:27
    ЯЛКАУЛЫКНЫ НИЧЕК ҖИҢӘРГӘ? (КИҢӘШЛӘР)
    Ул һәрчак иң кирәкмәгән вакытта килеп чыга. Килеп чыга да, муеныңа менеп тә утыра. ЯЛКАУЛЫК. Аның аркасында күпме эшкә кар яуган, күпме планнар тормышка ашырылмый калган... ҖИТӘР! Аның белән көрәшүне бүгеннән үк башлыйбыз! Ничекме? Хәзер сөйлибез!
    342
    0
    0
  • 3 сентябрь 2019 - 14:47
    ТАТАР БЛОГЕРЛАРЫ: "БЕЗ, ТАТАРЛАР, ҮЗЕБЕЗ ГАЕПЛЕ!"
    “Миндә ике яңалык бар: берсе – яхшы, икенчесе – начар. Кайсыннан башлыйм?..” дигәндәй, узган атна татар телен интернет аша үстерү белән шөгыльләнүчеләрне берьюлы борчылырга да, сөенергә дә мәҗбүр итте. Google корпорациясендә интернет челтәрендә татар телле контентны таргетинглауны, ягъни таратуны чикләү турында белдерделәр. “Одноклассники” социаль челтәре исә, киресенчә, республика көне уңаеннан, татар халкына бүләк ясады – татарча интерфейсны гамәлгә куйды...
    886
    0
    3
  • 3 сентябрь 2019 - 14:45
    ӨЧ ЕЛДАН ТАТАРСТАН ИШЕГАЛЛАРЫ НИНДИ БУЛАЧАК?
    Бер эскәмия, бер таган, бераз яшеллек, асфальтлы юл һәм машиналар өеме. Бүген Татарстан ишегалларының күбесе шундый “кыяфәттә”. Тик өч елдан аларны танып та булмаска мөмкин. Чөнки быелдан башлап, республикада “Безнең ишегалды” программасы старт ала. Ә, ул кем әйтмешли, күп катлы йортларда яшәүче әни-әниләргә дә, әбиләргә дә, бишектәге бәбиләргә дә кагыла. Чөнки аларның һәрберсе көнгә ике мәртәбә булса да, үз ишегалды аша уза.
    295
    0
    0
  • 3 сентябрь 2019 - 13:07
    КАШ ЯСЫЙМ ДИП, КҮЗ ЧЫГАРМА!
    Эх, без, кызлар, көзге каршында басып торырга яратабыз да соң! Каядыр барырга булмаса, сәгатьләр буе бөтерелер идек, билләһи! Әнә, Британия галимнәре хатын-кызларның шундый сәләтенә шаккатып, тикшеренү дә уздырган. Алар әйтүенчә, хатын-кыз макияжга елына 91 сәгать (!) вакытын әрәм итә икән. Менә сиңа мә! Тик үзең артыннан артык мөгез чыгармыйча каравың яхшырак. Киресенчә булса, булган табигатьтән бирелгән матурлыгыңнан коры калуың бар. Әйе, дөрес аңладың, бүген матурлык серләре турында сөйләшәбез.
    340
    0
    0
  • 3 сентябрь 2019 - 10:23
    ӘЙЛӘНДЕРӘМ КАЛЕНДАРЬНЫ ҺӘМ...
    Бүген Россиядә инде мемга әйләнеп өлгергән Михаил Шуфутинский башкаруындагы "3 сентября" җырына 26 ел! Соңгы 4-5 елда бу җыр шулкадәр популярлашты ки, бу көнгә бер ай кала ук интернетта Шуфутинский белән " Син календарьны әйләндерергә әзерме?" ише мемнар тарала башлый.
    322
    0
    2
  • 3 сентябрь 2019 - 10:11
    12 НАЧАР ГАДӘТ! АЛАРДАН НИЧЕК КОТЫЛЫРГА?
    Начар гадәт дигәч, күп кеше тәмәке тарту һәм аракы эчүне күз алдына китерә. Чынлыкта исә әлеге исемлек шактый озынрак. Без бүген саныйсы начар гадәтләр синдә дә булырга мөмкин. Тизрәк кереп укыйк һәм аларны юк итик. Алайса эшләрнең начар тәмамлануы бар...
    525
    0
    1
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2572
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    730
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    636
    0
    5

Блоглар