2 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 2 сентябрь 2019 - 17:28
    БАТЫРЛАР ӘЗЕРЛИ ТОРГАН САРАЙ!
    Татарстан гербындагы ак барс безнең борынгы бабаларыбызда уңдырышлылык алласы һәм балаларны яклаучы булып саналган. Казан шәһәрендә күп еллар дәвамында гаять уңышлы эшчәнлек алып баручы «Ак Барс» көрәш сарае исеме дә юкка сайланмагандыр.
    457
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 16:27
    ТАВЫШТАН АСМР КОТКАРА
    Син көне буе тавыш дәрьясы эчендә яшисең. Һәм еш кына моны сизми дә башлыйсың. Төнлә ишегалдында кемнеңдер машина сигнализациясе кычкыра башлый. Чүпне алып китәргә дип чүп ташучы машина йөри. Иртән...
    366
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 15:56
    «ТАБИБ БУЛАСЫМ КИЛМИ...»
    «Быел 10нчы сыйныфны тәмамладым. Киләсе уку елында БДИ көтә. Инде бүгеннән үк кайсы фәннәрдән имтихан бирәсен уйларга, сайларга кирәк. Мин кечкенәдән театр дип янам-көям. Укырга да шушы юнәлеш буенча керәсем килә. Әмма әти-әнием минем артист булуыма каршы, аларның мине табиб итеп күрәселәре килә. Нишләргә? Киңәш бирсәгез иде».
    425
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 15:28
    КӨЗ: ИНСТРУКЦИЯ
    Әлеге 30 эшне эшләп өлгермәсәң көзең КӨЗ булмый ди. Ышансаң ышан, ышанмасаң юк, ә без эшләрбез ахры. Шаярабыз, әлбәттә. Көзең көз булыр, тик син көткәнчә рәхәт һәм күңелле булмаска мөмкин. Шуңа күрә...
    451
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 15:25
    ВОЛОНТЕРЛЫК ТӘҖРИБӘСЕ – РЕЗЮМЕДА
    Волонтерлык эшчәнлеген яңа баскычка күтәрергә җыеналар. Хәзер гадәти ирекле булышчы булып эшләү тәҗрибәсен, эшкә алганда да истә тотачаклар.
    273
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 15:08
    РЕЙТИНГКА – ЮК: ТАТАРСТАН МӘКТӘПЛӘРЕНЕҢ МАХСУС ИСЕМЛЕГЕ ТӨЗЕЛМӘЯЧӘК
    Безнең һәр сферада иң яхшыларны билгеләү гадәте бар. Тик быел бу тенденция мәгариф өлкәсенә кагылмаячак.
    243
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 14:57
    СУКЫР ЯЗМЫШ
    Электричкада кеше күп түгел. Көпә-көндез ник бушка куалардыр бу кадәр тимер өемен?! Әллә шул кеше юклыккамы – тавыш-тынсыз гына, шыңшып кына йөри ул бүген.
    2509
    0
    19
  • 2 сентябрь 2019 - 14:10
    ЯҢА УКУ ЕЛЫ: БЕЗНЕ НИНДИ ҮЗГӘРЕШЛӘР КӨТӘ?
    “31 нче август кичендә урамга чыгып бассаң, миллионлаган укучыларның елау тавышларын ишетергә мөмкин...” Белем көне алдыннан социаль челтәрләр шундый эчтәлектәге анекдотлар белән шыплап тулса да, күпләр өчен 1 нче сентябрь -  күңелле бәйрәм. Шулай булмаса, мәктәп ишегаллары балаларның шаяру, көлү тавышларыннан шау-гөр килеп торыр идеме икән?
    354
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 13:46
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ НЕФТЬЧЕЛӘРНЕ БАРАБАНДА УЙНАП КОТЛАГАН
    Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов 31нче август көнне Әлмәттә нефтьчеләр көне уңаеннан оештырылган бәйрәмдә катнашкан. 
    242
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 11:52
    "КАРУСЕЛЬ" ТЕЛЕКАНАЛЫ ТАТАРСТАН САБЫЙЛАРЫН СӨЕНДЕРДЕ!
    «Спокойной ночи,малыши!» тапшыруындагы Хрюша һәм Степашканы белмәүчеләр гомумән юктыр. Ә менә фиксик, мимимишка, Компот һәм Карамельканың кем булуын белү өчен ким дигәндә 2-3 яшьлек бала әнисе булу кирәк.
    312
    0
    1
  • 2 сентябрь 2019 - 11:43
    ТАТАРСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МӘГАРИФ ҺӘМ ФӘН МИНИСТРЫ РАФИС БОРҺАНОВ БЕЛЕМ КӨНЕ БЕЛӘН КОТЛЫЙ!
    Без барыбыз да 1нче сентябрьне –бөтенхалык Белем көнен зур дулкынлану хисе белән көтәбез һәм бәйрәм итәбез. Ул төрле буын кешеләре өчен дә бик кадерле бәйрәм, чөнки һәрберебез үзенең мәктәп бусагасын тәүге мәртәбә атлап кергәнен хәтерли.
    258
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 10:39
    ЧАЛЛЫДА «КАМАЗ» СТИЛЕНДӘ МӘКТӘП АЧАЛАР
    Чаллыда бүген "Камаз"ның 50 еллыгына багышлап төзелгән 42нче номерлы мәктәпнең тантаналы ачылышы булачак. 65нче комплекстагы белем бирү оешмасы быел 1200 укучыны кабул итәчәк.
    232
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 10:14
    МӘКТӘПКӘ ӘЗЕРЛЕК: ӘТИ-ӘНИЛӘР НӘРСӘГӘ АКЧА КЫЗГАНА?
    Быел Россиядә әти-әниләр балалар киеменә чыгымнарны киметеп, китаплар алуга акчаны күбрәк тота башлаганнар. Бу турында ТАСС хәбәр итә.
    199
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 09:28
    ӘЛМӘТТӘ ШҮРӘЛЕНЕ УРЛАГАННАР?!
    Әлмәттә билгесез кешеләр велосипедка утырган Габдулла Тукай һәйкәленең бер өлеше булган Шүрәлене урлаганнар. Бу турыда шәһәрнең социаль челтәрдәге бер төркеме хәбәр итә. 
    290
    0
    0
  • 2 сентябрь 2019 - 09:09
    АВЫЛ ЯШЬЛӘРЕ КАЙДА АКЧА "БӘРӘ"?
    Яшүсмерләргә ялларда эшләргә мөмкин булган урыннар турындагы язма җәй башында сайтыбызда чыккан иде, әмма, ни кызганыч, анда авыл яшьләренең  төп эш урыннары турында бер кәлимә сүз дә юк. Без исә бөтен кешегә дә таныш булган комбайнёр ярдәмчесе, йә булмаса көтүче һөнәре турында сөйләргә җыенмыйбыз, һич юк. Тел төбебез ындыр табагы, амбар эшчеләре...
    325
    0
    4
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1829
    0
    14
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1179
    0
    5
  • 19 июль 2020 - 02:17
    ТӨССЕЗ ДӨНЬЯ Шулай үз дөньяма чумып, автобус тукталышына җиткәндә, бер егеткә килеп төртелдем. Колагымдагы наушниклар җиргә төшеп киттеләр. Аларны алырга үрелгәндә, егетнең агач шикелле басып торуын күреп: – Күзең күрмиме әллә? – дип сукрандым. Эчемнән шушы сүзләр өчен үз-үземне сүксәм дә, уйларымнан нәүмизләнеп, кәефем кырылган чак иде. – Күрмим, – диде егет тыныч кына.
    1086
    0
    11

Блоглар