29 август 2019 яңалыклары

  • 29 август 2019 - 15:08
    30 АВГУСТ – БӘЙРӘМ ПРОГРАММАСЫ
    Белмәсәгез, белегез: 30 август – Республика һәм шәһәр көне. 1990 елда бу көнне республиканың Югары Советы Татар ССРның дәүләт суверенитеты турында декларация кабул итә. Шул уңайдан башкалабыз Казанда төрле чаралар уза.
    305
    0
    0
  • 29 август 2019 - 14:43
    СТУДЕНТЛАР ӨЧЕН – БЕЛЕМ БИРҮ КРЕДИТЛАРЫ
    Россиядә университет, институтларда укуга түләү өчен янәдән белем бирү кредитларын бирә башладылар. Бу – Фән һәм югары белем министрлыгының “Сбербанк" оешмасы белән берлектә булдырылган проекты.
    249
    0
    0
  • 29 август 2019 - 14:21
    НИ ӨЧЕН ТЕШ ЧИСТАРТКАННАН СОҢ РИЗЫК ТӘМЛЕ ТҮГЕЛ?
    “Ни өчен?” рубрикасын дәвам итәбезме, дуслар? Ни өчен теш пастасы 3 төрле төстә? Хәзер беләбез.
    351
    0
    0
  • 29 август 2019 - 13:25
    WORLDSKILLS KAZAN 2019 ВОЛОНТЕРЛАРЫ – СЕЗ ИСКИТКЕЧ!
    Казандагы эшче профессияләр буенча 45нче WorldSkills дөнья чемпионаты кемнәрдән башка уза алмас иде? Әлбәттә, беренче ярдәмчеләрдән – волонтерлардан башка аны күз алдына да китереп булмый. “Кая керегә?”, “Ничек барырга?” “Теге яки бу компетенция мәйданчыгын кайдан табарга?”, “Ашау урыннары кайда?” – бу һәм башка меңләгән сорауларга тиз генә җавап таба алучылар, һәрвакыт ярдәмгә әзер булучылар да алар бит!
    258
    0
    0
  • 29 август 2019 - 11:44
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ – ЛЭЙНАНЫҢ ФАНАТЫ?
    Татарстан Республикасы Президенты Рөстәм Миңнеханов үзенең инстаграм битендә "Малай на белом Барсе" хитының авторы, яшь җырчы  Лэйнаның музыкаль пикнигыннан видео кертте.
    324
    0
    1
  • 29 август 2019 - 10:00
    ЙОЛДЫЗ
    Үлем чигенә килеп баскач, әлләни китәсе дә килеп тормый икән шул... Ул бит күршедәге кибеткә кереп чыгу гына түгел...Әнә бит нинди дөнья кала... Үзенең бетмәс-төкәнмәс утлары белән шул ук күкне хәтерләтүче олы бөтен шәһәр кала!.. Әйбәтме, начармы – кешеләр кала... Тегендә нинди икән соң алар? Шундый ук шәфкатьсез, астыртын һәм вәгъдәсезме? Әллә барысы да, илаһи-изге фәрештәләр сыман, изге затлар гына микән?
    1597
    0
    10
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2725
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    1097
    0
    3
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    921
    0
    6

Блоглар