26 март 2019 яңалыклары

  • 26 март 2019 - 14:08
    БАЛАГЫЗДА ИНТЕРНЕТКА БӘЙЛЕЛЕК ЮКМЫ?
    Бүгенге көндә Россия балаларның 10-26%ында Интернетка бәйлелелек күзәтелә. Бу турыда балаларның медиакиңлектә куркынычсызлыгы темасына багышланган матбугат конференциясендә хәбәр иттеләр. Европада...
    91
    0
    0
  • 26 март 2019 - 13:54
    ТАШУ КИЛӘ – САК БУЛЫГЫЗ!
    Татарстан язгы ташу чоры башланганны көтә. Быел ул шактый катлаулы сценарий буенча барыр төсле. Кар күп, киләсе берничә көндә ул тагын да артачак – синоптиклар атна ахырына кадәр шактый күләмдә юеш ка...
    82
    0
    0
  • 26 март 2019 - 12:40
    «ZAMAN»: Татар блогинг мәктәбе
    5-7 апрель көннәрендә II «ZAMAN Татар блогинг мәктәбе» узачак. Оештыручылар: Татарстан Республикасы яшьләр эшләре министрлыгы, Татар федераль милли-мәдәни автономиясе, «Идел» яшьләр үзәге. Чараның...
    110
    0
    0
  • 26 март 2019 - 11:25
    «СОЗВЕЗДИЕ-ЙОЛДЫЗЛЫК» - МАМАДЫШТА /ФОТОРЕПОРТАЖ/
    Мамадыш шәһәрендә ике көн буе “Созвездие-Йодызлык” республика яшьләр фестиваленең сигезенче зона этабы узды. Балык Бистәсе, Лаеш, Питрәч, Мамадыш районнары катнашучылары үзләренең иҗади сәләтләрен бир...
    146
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2673
    3
    30
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2191
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1674
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0