22 март 2019 яңалыклары

  • 22 март 2019 - 15:28
    Разил Вәлиевнең «Әсәрләр»е 7 томда дөнья күрде
    Бүген Татарстан Республикасы Милли китапханәсе үзенең Зур уку залында (Казан шәһәре, Кремль урамы, 33 йорт) Татарстанның халык шагыйре Разил Вәлиевнең 7 томлык «Әсәрләр»е басмасын тәкъдим итү кичәсе у...
    130
    0
    0
  • 22 март 2019 - 13:53
    СИНОПТИК: ГАЛИММЕ, КҮРӘЗӘЧЕМЕ?
    Аларның хезмәтеннән дә җиңел эш юк кебек. “Һава торышын белүнең ние бар инде аның!” диярсең син! Тик бу алай түгел. Иртәгә нинди явым-төшем буласын, болыт, җил, атмосфера басымының нинди икәнен белү ө...
    150
    0
    0
  • 22 март 2019 - 11:22
    УҢЫШ СЕРЕ ИРТӘҢНЕ НИЧЕК БАШЛАУГА БӘЙЛЕ
    Иртә – ул иң тылсымлы, тыныч, рәхәт вакыт. Тәүлекнең нәкъ менә шушы вакытында без алдагы көнгә әзерләнәнбез, планнар корабыз. Спортсмен, бизнесмен һ.б.өлкәләрдә уңышларга ирешкән шәхесләр иртәне аерым...
    113
    0
    0
  • 22 март 2019 - 08:47
    БЮДЖЕТКА УКЫРГА КЕРҮ СЕРЛӘРЕ
    Сәлам, бер ел элек «Ялкын» битләрендә «11нче сыйныфка кал» дип үгетләсәм, бу юлы БДИдан курыкмаска, теләгән уку йортына керү мөмкинлекләре турында сөйләрмен. Кемнәр 10-11нче сыйныфка калды, сезгә бу м...
    108
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2683
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0