12 март 2019 яңалыклары

  • 12 март 2019 - 13:54
    “СУ АНАСЫ” СИНЕ КӨТӘ!
    Россиянең 54 шәһәрендә, 250 кинотеатрында “Су анасы” фильмын күрсәтәчәкләр. Хәтта Казахстан, Әзербайҗан, Вьетнамда яшәүчеләр татарның Су анасы, Шүрәлеләре белән танышачак. 14 мартта “Су анасы” фильмы...
    115
    0
    0
  • 12 март 2019 - 11:28
    Безнең Рафис абый
    "Ялкын" журналы күптән түгел оештырган "Иң-иң шәп укытучы абый" бәйгесенә бер үк укытучыны берничә кеше тәкъдим итеп язган иде. Аларның хатларын игътибарсыз калдыра алмадык. Заһидуллин Рафис Әскәр улы...
    183
    0
    0
  • 12 март 2019 - 10:48
    Барлык һөнәрләр дә яхшы, ә кем булырга?
    Җир йөзендә нинди генә һөнәрләр юк: пешекче, хисапчы, табиб, китапханәче, тәрбияче, укытучы, рәссам һәм башкалар. Шулай да, күпчелек яшьләр һаман юрист, менеджер, икътисадчы белгечлекләренә тартылалар...
    408
    0
    0
  • 12 март 2019 - 10:15
    "ЯЗ КИЛӘ ДӘ, КИТӘ..."
    “Яз килә дә, китә...” дип җырлыйлар җырда. Быелгы язың ничек килде, шулай китүен теләмәсәң, без тәкъдим иткән киңәшләргә күз сал. ? Димәк, яз өчен күңелле 31 идея тәкъдим итәбез. 1. Язгы матур тә...
    128
    0
    0
  • 12 март 2019 - 08:39
    Укытучылар кайда күбрәк акча эшли?
    РИА рейтинг экспертлары Россиянең төрле төбәкләрендәге укытучыларның хезмәт хакы рейтингын булдырган. Шулай итеп, хезмәт хакы базарында лидерлар һәм антилидерлар ачыкланган. Әлеге исемлекне төзегәндә,...
    86
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2671
    3
    29
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2190
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1674
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0