15 сентябрь 2016 яңалыклары

  • 15 сентябрь 2016 - 15:06
    "ЯЛКЫН" 6"А"НЫ ЯҢА УКУ ЕЛЫ БЕЛӘН КОТЛЫЙ!
    "Ялкын" журналы көз җиткәч редакцияне ешрак ташлап чыгып китә башлый. Сәбәбе бик гади моның: сентябрьдә мәктәпләргә җәйге каникулларыннан безнең дуслар кайта. Шуңа алар белән очрашуларны тизләтәбез...
    105
    0
    0
  • 15 сентябрь 2016 - 14:56
    БЕРЕНЧЕ ДӨНЬЯ ЧЕМПИОНАТЫ - КАЗАНДА
    8-14 сентябрь Казанда начар ишетүчеләр арасында пуля белән ату буенча дөнья чемпионаты булып узды. Беренче дөнья чемпионатының нәкъ менә Казанда уздырылуы – Республика өчен зур бәхет һәм башкалабызның...
    70
    0
    0
  • 15 сентябрь 2016 - 10:28
    ТЕАТРГА БИЛЕТ: ВКОНТАКТЕ ЧЕЛТӘРЕ АША!
    Г.Камал исемендәге Татар дәүләт Академия театры, Казан театрлары арасыннан беренче булып, “Вконтакте” социаль челтәрендәге рәсми төркемендә спектакльләргә электрон билет сата башлады. Хәзер билетларны...
    80
    0
    0
  • 15 сентябрь 2016 - 08:30
    НӘНИ ДУСЛАРГА СӘЛАМ!
    Абдулла Алиш турында сөйлибез хәзер! Чөнки аның туган көне бит бүген! Ул гади кеше түгел, ә татар язучысы, балалар өчен әкиятләр иҗат итә, Муса Җәлилнең көрәштәш дусты. Абдулла Алиш 1908 елның сентябр...
    81
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5285
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4327
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0