21 август 2016 яңалыклары

  • 21 август 2016 - 20:33
    ХЫЯЛЫ – БРИЛЛИАНТ ЯБАЛАК
    Борынгы кытай гыйбәрәсе бар: «50 яшьлек кеше үз йортында гына таякка таянып йөри ала, 60 яшьлек кеше – үз шәһәрендә генә, 70 яшьлек кеше исә кайда тели, шунда! 80 яшьлекләр исә, таякка таянып, хәтта п...
    51
    0
    0
  • 21 август 2016 - 18:57
    ИНТЕРНЕТ-КИБЕТТӘ НИЧЕК АЛДАНМАСКА?
    Сез һәм без яшәгән тормышта мәгълүмати технологияләр көннән көн үсә тора. Алар зур тизлек белән үтеп керәләр һәм, иң мөһиме, кулланылыш табалар. Бер караганда, бу бик шәп, әлбәттә. Ләкин таякның ике ягы булган кебек, бу күренешнең дә икенче ягы бар.
    83
    0
    0
  • 21 август 2016 - 13:04
    ТӨШНЕ ЮРАУ ӨЧЕН СИМВОЛЛАРНЫ АЧЫКЛА!
    Безнең борынгы бабайлар төшләрне очышка тиңләгән. Төнлә кешенең җаны тәнен ташлап чыга да, вакыт һәм пространство буйлап сәяхәт итә дип ышанганнар. Имеш, очыш вакытында җан үткән һәм бүгенгене күрә ал...
    123
    0
    0
  • 21 август 2016 - 09:10
    ХАРРАС ӘЮПНЕҢ ТУГАН КӨНЕ БҮГЕН!
    Харрас Гыйльмегали улы Әюповны (1946 – 2008) белмәгән кеше бармы икән? Иң азында, әдәбият дәресләрен исегезгә төшерегез! Ул  мәшһүр татар шагыйре, СССР Язучылар берлеге әгъзасы. Ул 1946 елның 21 авгу...
    82
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5281
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4739
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4324
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    540
    0
    0