15 август 2016 яңалыклары

  • 15 август 2016 - 16:45
    СТАРТАП ФАБРИКАСЫ
    Казанда 13–14 октябрь көннәрендә Finopolis 2016 форумы узачак. Аны Банк России һәм Татарстан Республикасы Хөкүмәте оештыра. Бу инде икенче тәҗрибәбез, биредә финанс базарының үсеш юнәлешен билгеләү,  ...
    49
    0
    0
  • 15 август 2016 - 16:20
    ТАШЛАМАЛЫ КИЕМНЕ ТАШЛАМА!
    Иртәнге алтыда Бауман урамына таң нурлары сибелә. Түбәләрдә йоклаган болытлар күзен ача башлый, ә урам ташлары буйлап... Таң кызлары йөри. Ышанмасаң, килеп кара! Такташ та, мөгаен, үзенең таң кызын б...
    0
    0
    0
  • 15 август 2016 - 14:47
    “ЯЗЫЛ ҺӘМ ТЕЛЕВИЗОР ОТ!” БӘЙГЕСЕ НӘТИҖӘЛӘРЕ БИЛГЕЛЕ БУЛА!
    19 августта 10.00 сәгатьтә «Татмедиа»ның брифинглар залында «Языл һәм телевизор от!» акциясе җиңүчеләре билгеле булачак! Бәйге 18 апрельдән 20 июльгә кадәр дәвам итте. Катнашу өчен 2016 елның икенче...
    54
    0
    0
  • 15 август 2016 - 11:51
    КИНОГА БУШЛАЙ!
    Әгәр җәй буе ачык күк йөзе астында бушлай кино карый алмый калган булсагыз – соңгы мөмкинлек! 27 август көнне Бөтенроссия акциясе кысаларында «Кино төне» узачак. Чараны оештыруда катнашкан ГБУК РТ «Та...
    58
    0
    0
  • 15 август 2016 - 07:49
    ТАТАР ТАРИХЧЫЛАРЫ КӨНЕ!
    Бүгенне без үз арабызда татар тарихчылары көне дип йөртәбез. Чөнки бүген күренекле галим, тарихчы Һади Атласинең туган көне. Ул 1876 елда Чүпрәле районы, Иске Чәке авылында туа. Башлангыч белемне әтис...
    51
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5283
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4740
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4325
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0