8 февраль 2016 яңалыклары

  • 8 февраль 2016 - 17:06
    "БУРЯТИЯ МОТИВЛАРЫ ТАТАР ТЕЛЕНДӘ НИЧЕК ЯҢГЫРЫЙ?"
    9 нчы февраль көнне 16.30да Татарстан Республикасының Милли музеенда Бурятия рәссамы Ширап Доржиевның яңа күргәзмәсе ачылачак.
    185
    0
    0
  • 8 февраль 2016 - 17:00
    "ЮБИЛЕЙ. 75 ЯШЬ!"
    Татарстанның халык артисты ГАЛИУЛЛИН ӘНӘС СӘГЫЙДУЛЛА улына- 75 яшь! 12 февраль көнне кич 18.00 сәгатьтә Кәрим Тинчурин исемендәге Татар дәүләт драма һәм комедия театрында Татарстанның халык артисты...
    181
    0
    0
  • 8 февраль 2016 - 13:00
    "АКЫЛ ФАБРИКАСЫ"
    «Акыл фабрикасы» белем бирү һәм проектлар төзү мәктәбе "Акыл фабрикасы" мәктәбе, тема: «Бала үсеше һәм тәрбия», лекция һәм семинарлар, чит илләр тәҗрибәсе, панель дискуссия, заманча методика, форса...
    202
    0
    0
  • 8 февраль 2016 - 11:30
    «Кароль» - КАЗАНДА"
    10, 18, 26 февраль көннәрендә К.Тинчурин исемендәге Татар дәүләт драма һәм комедия театры елның беренче премьерасын- Славомир Мрожекның «Кароль» әсәре буенча куелган «Шашкан бабай» спектаклен тәкъдим...
    192
    0
    0
  • 8 февраль 2016 - 09:09
    "ӘЙДАМАННАР ӘЗЕР!"
    Сәлкеш, әйдаман – «Сәләт» активистларына җәйге проектларда катнашу мөмкинлеген бирүче иң әһәмиятле статуслардан санала. Татарстан Республикасы, Рәсәйнең төрле төбәкләреннән һәм чит илләрдән килгән сәл...
    354
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    903
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    797
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    712
    0
    0

Блоглар