30 декабрь 2015 яңалыклары

  • 30 декабрь 2015 - 17:58
    "ҖИМЛЕГЕМӘ КЫЗЫЛТҮШ КИЛГӘН"
    Соңгы вакытта планетабызда глобаль җылыну турында еш сөйлиләр. Шуңа да карамастан, безнең төньякта урнашкан илебездә кышлар карлы да, салкын да була. Ач организмга җылыну өчен энергия җитми! Ә кар-боз...
    200
    0
    0
  • 30 декабрь 2015 - 16:15
    "ӘНИЕМӘ АЧЫК ХАТ"
    Әниемә Рәхмәт сиңа, әнием, Мине тәрбияләвеңә. Йомшак кулларың белән Яратып сөюеңә. Безнең дөнья түгәрәк Син янәшә булганда. Әти белән бергәләп Яшәгез гел янымда!
    332
    0
    0
  • 30 декабрь 2015 - 15:50
    "СМАЙЛИКЛЫ ДӨНЬЯДАН КАЧТЫМ"
    «Күпме утырырга була инде шул интернетта, Файдалы эш эшләсәң иде, ичмасам!» Бу сүзне әниемнән мең дә бер тапкыр ишеткәнмендер. Минемчә, яшьләрнең 70-80 проценты моны көн дә ишетергә мәҗбүр. Чыннан да,...
    198
    0
    0
  • 30 декабрь 2015 - 12:15
    "36 ЭНЕРДЖАЙЗЕР КУЯНЧЫК КАЙДА ЯШИ?"
    СЕЗНЕҢ БЕР ҮК ВАКЫТТА 36 ЭНЕРДЖАЙЗЕР КУЯНЧЫГЫН КҮРГӘНЕГЕЗ БАРМЫ?! «ЯЛКЫН»ЛЫ СЫЙНЫФЛАР АРТКАННАН АРТА! ЯҢА ЕЛЫБЫЗНЫҢ БУ СӘХИФӘСЕН КАЗАН ШӘҺӘРЕНЕҢ 33НЧЕ МӘКТӘБЕ БЕЛӘН АЧЫП ҖИБӘРӘБЕЗ. 5«А» СЫЙНЫФЫНДА КУН...
    195
    0
    0
  • 30 декабрь 2015 - 09:32
    "МИҢА "БИШЛЕ" КИРӘКМИ!"
    Дустым, ЗОЛУШКА-КӨЛБИКӘ тарихын хәтерлисеңме? Башта хәерче бер хезмәтче була УЛ, аннары, тормышында принц барлыкка килгәч, гүзәл принцессага әйләнә! Безнең тормышта да могҗизалар очрый. мин сөйлисе ва...
    236
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 ноябрь 2020 - 17:43
    БӘХЕТЛӘРЕҢ БУЛСЫН, КЫЗ БАЛА Бүген эштә Флүрәнең әллә нигә көне буена үтереп эче пошты. Бар тынычлыгын алып, билгесез бер сәбәптән күкрәк турысын күзгә күренмәгән мәче тырнагы тына белмичә тырный да тырный. Эше бүген ярыйсы гына барганы да хатынны шатландырмады.
    1041
    0
    7
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    854
    0
    3
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    840
    0
    6

Блоглар