19 май 2020 яңалыклары

  • 19 май 2020 - 16:15
    ЙОКЫ ӨЧЕН БЕЗГӘ ЧЫНЛЫКТА НИЧӘ СӘГАТЬ ВАКЫТ КИРӘК?
    Йокы безнең баш мие эшчәнлегенә бәйле. Әгәр табиблар йокыга сарыф итәргә киңәш иткән сәгатьләрне гомер буена бүлсәк, кеше 79 яшькә кадәр 9587 көнен йоклап уздыра икән. Бу – гомернең өчтән бер өлеше. Эволюция ягыннан караганда, йокы – вакытны бушка уздыру. Һәм монда мөһим сорау туа: ул шулкадәр мөһимме соң?
    270
    0
    0
  • 19 май 2020 - 15:34
    БЫЕЛГА БДИда ҮТӘЛЕРГӘ ТИЕШЛЕ ТАЛӘПЛӘР БИЛГЕЛЕ БУЛДЫ
    Кулланучы хокукларын яклау һәм кеше иминлеге өлкәсендә күзәтчелек итү федераль хезмәте мәгариф министрлыгы белән берлектә быелгы имтиханнарда нинди таләпләр үтәлергә тиешлеген билгеләде.
    163
    0
    0
  • 19 май 2020 - 15:28
    АЙДАР СӘЛИМГӘРӘЕВ ЖУРНАЛИСТЛАРНЫ ТАТАРСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ МАТБУГАТ КӨНЕ БЕЛӘН КОТЛАДЫ
    «Татмедиа» Республика матбугат һәм массакүләм коммуникацияләр агентлыгы җитәкчесе Айдар Сәлимгәрәев журналистларны, полиграфистларны, нәшриятләрдә хезмәт куючыларны һәм әлеге өлкә ветераннарын Татарстан Республикасы Матбугат көне белән тәбрикләде.
    121
    0
    0
  • 19 май 2020 - 14:28
    КӨЛЛИЯТЛӘРДӘ УКУ БАШЛАНА?
    Белгәнебезчә, 19 марттан башлап, Россиянең техникум, көллиятләре дистанцион укуга күчкән иде. Тик хәзерге вакытта бары тик урта һөнәри уку йортлары остаханәләре, лаборатория, җитештерү участокларында гына үткәреп була торган практик эшләрне уздыру мәсьәләсе бик кискен тора икән.
    127
    0
    0
  • 19 май 2020 - 11:39
    ТЕЛНЕ ЙОТАРЛЫК ГӨМБӘ АШЫ РЕЦЕПТЫ
    Әлеге аш балаларның да, өлкәннәрнең дә күңеленә хуш киләчәк! Хуш килмичә, гөмбәле аш бит ул! Аның исе генә дә башларны әйләндерә. Рецепты да бик гади! Әллә ни күп әйбер дә кирәкми. Әйдәгез, бүген үк пешереп моңа үзебез дә инаныйк. Моның өчен нәрсәләр кирәк булачак?
    240
    0
    0
  • 19 май 2020 - 10:18
    СУГЫШ МӨҺЕР СУККАН ЯЗМЫШЛАР...
    Аның өе авыл башында урнашкан. Узган-киткән кеше әлеге яшел капкалы,  кечкенә, әмма үзенә күрә серле, мөлаем  йортка керми китә алмый. Авыл халкы һәм, гомумән,  тирә-юньдәге һәрбер кеше хөрмәт итә, ярата Гыйрифәбану әбине! Әле дә булса таягына ипләп таянып акрын гына капка төбенә чыгар шикелле ул... Бер гасыр яшәгән булса да, ак әбиебезнең инде юк икәненә күңел һаман ышана алмый әле.
    238
    0
    2
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    2848
    1
    32
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2316
    0
    18
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1823
    0
    15

Блоглар