23 март 2020 яңалыклары

  • 23 март 2020 - 16:48
    БЫЕЛГЫ ЯЗ ҺӘМ ҖӘЙ НИНДИ БУЛЫР?/ҺАВА ТОРЫШЫ
    Узган елгы салкын җәйдән һәм быелгы җылы кыштан соң күп кеше: “Быелгы җәй ничек килер икән?” – дип борчыла. Чыннан да, нинди булыр? Хәзер беләбез.
    212
    0
    0
  • 23 март 2020 - 16:20
    «НИ ӨЧЕН?»: ТАБИБЛАР
    Ни өчен табибларның халаты ак төстә? Ә ни өчен хирурглар операция вакытында зәңгәр яки яшел халат кия? “Ни өчен?” сәхифәсен сагынган дусларыбыз! Игътибар! Бүгенге темабыз - ТАБИБЛАР. Тагын да төгәлрәге – аларның кием төсләре!
    146
    0
    1
  • 23 март 2020 - 16:08
    УҢЫШНЫ ҮЗЕҢӘ ТАРТЫП КИТЕРЕР ӨЧЕН НИНДИ СЫЙФАТЛАРГА ИЯ БУЛЫРГА КИРӘК?
    Матур сүзләрне кем дә сөйли ала ул! Ә син сүзләреңне эш белән дәлилләп кара! Шул чакта күп кешенең көймәсе комга терәлә дә инде. Шуңа да кеше шәхесен кылган гамәлләре белән билгелиләр. Югары нәтиҗәләргә ирешә торган кешеләрне башкалардан аерып тора торган билгеле бер сыйфатлар исемлеге бар. Аларга ия булсаң, уңышка ирешәчәгеңне көт тә тор!
    129
    0
    0
  • 23 март 2020 - 14:31
    МАСКАЛАРНЫ ТАТАРСТАН СТУДЕНТЛАРЫ ТЕГӘ
    Бүген инфекциядән саклый торган битлекләрне даруханәләрдә табып булмый диярлек. Бу уңайдан, Татарстан студентлары да әлеге ихтыяҗны канәгатьләндерү өчен, республика халкына ярдәмгә килгән. Алар медицина битлекләре тегә башлаган.
    161
    0
    1
  • 23 март 2020 - 11:21
    КОНКУРС: «ИҢ ШӘП СЫЕРЧЫК ОЯСЫ»
    Бу коронавирус атлы зәхмәт бигрәк уйламаганда-көтмәгәндә килеп чыкты бит әле. Хәзер күпләр карантинда, өйләрендә ни эшләргә белмичә ята торгандыр. Махсус сезнең өчен «ЯЛКЫН» яңа конкурс игълан итә: иң матур сыерчык оясы!
    157
    0
    0
  • 23 март 2020 - 10:54
    «ИНТЕРНЕТТА УТЫРЫРГА РӨХСӘТ ИТМИЛӘР»
    «Әти-әнием миңа Интернетта утырырга рөхсәт итми. Күп дигәндә, атнага бер тапкыр керергә ярый. Алардан качып анда утырудан туйдым. Дусларым Интернетта аралаша. Мин кайчак мөһим яңалыкларны да белми калам. «Миңа әти белән әни Интернетта утырырга рөхсәт бирми» дип әйтә алмыйм бит инде аларга. Нишләргә?»
    207
    0
    0
Шәп укыла
  • 27 март 2020 - 10:08
    ПАР БЕЛӘЗЕК Зөлхиҗҗә иртәгесен туган-тумача, дусларын, тирә-күршеләрен җыеп Коръән мәҗлесе уздырырга әзерләнә иде. Киләсе кунаклар инде чакырылган. Бик озак урын хастасы булып яткан әнисенең бакыйлыкка күчкәненә ике ел узып та киткән. Хәергә өләшәсе йомшак ак сөлгеләре күптән түрдәге тумбочка өстенә таслап куелган. Зөлхиҗҗә әнисе исән чакта да аңа гел ак төстәге күлмәкләр, яулыклар гына ала иде. Биш ел урында ятты карчык.
    3802
    0
    75
  • 18 март 2020 - 15:36
    ТӘҮГЕ МӘХӘББӘТ Ә мәхәббәт дигәнең буйга-сынга карыймы соң? Ул бит буйга гына түгел, яшькә дә карамый. Мәхәббәт үтмәслек киртәләр юк. Ә тәүге сөю бигрәк тә...Ә Зөлфәтнең йөрәгендә әле бу саф тойгының бөреләнеп чәчәк атар чагы гына. Унҗиде яшь... Гомернең иң матур, иң кадерле чагы икәнлеген без бик күп еллар үткәч кенә аңлыйбыз шул. Мәңгегә шулай яшь, матур, дәртле булырбыз кебек.
    3432
    0
    31
  • 24 март 2020 - 16:21
    ҮЗ ЯЛГЫШЫМ, ҮЗ ЯЗМЫШЫМ Рәмилә, уйларыннан арынып, наушнигын салды да кызының бүлмәсенә керде. Индира скайптан Марс белән аралаша иде. Шулай да әнисен күргәч, экранны сүндереп куйды. Рәмиләнең Хәбир турында бик сорыйсы килә иде. Әмма сүзне башка яктан башлады: “Син, кызым, дәү әниең белән алай дорфа сөйләшмә, ярыймы. Ул бит сиңа яхшылык кына тели”. Әнисенең бу сүзләре ачуын китердеме, Индира йөзен чытты: “Әни, син ул җен карчыгына буйсынып, үзеңне ирдән, мине әтидән яздырдың! Сез икегез дә аның корбаны!
    3234
    0
    32

Блоглар