28 февраль 2020 яңалыклары

  • 28 февраль 2020 - 16:42
    РАДИМ, АТЕЯ, ФИДАН, ВИРИНЕЯ – КАЗАНЛЫЛАР БАЛАЛАРЫНА НИНДИ ИСЕМНӘР КУША?
    Казанның гражданлык актларын теркәү бүлеге (ЗАГС)  узган атнада башкалада яшүчеләр тарафыннан балаларына кушылган иң популяр һәм иң сирәк исемнәрне ачыклаган. Бу турыда Татарстанның мэрия матбугат хезмәте хәбәр итә.
    427
    0
    1
  • 28 февраль 2020 - 16:32
    «СОЗВЕЗДИЕ-ЙОЛДЫЗЛЫК»: ЗОНА ТУРЛАРЫНА ВАКЫТ ҖИТТЕ!
    Бүген, 28 февральдән, Татарстан районнарында «Созвездие-Йолдызлык» ачык республика телевизион эстрада сәнгате яшьләр фестиваленең зона этаплары башлана. Быел ул 20нче юбилей елын уздыра. Әлеге бәйге Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов ярдәме белән уздырыла.
    359
    0
    0
  • 28 февраль 2020 - 16:07
    ЯҢАРТЫЛГАН ЯШЬЛӘР ҮЗӘКЛӘРЕ, ЯШҮСМЕР КЛУБЛАРЫННАН НИЛӘР КӨТӘРГӘ?
    Чананы – җәен, арбаны кышын әзерлә, ди татар халкы. Яшьләр җәен ял итәчәк урыннарны да инде бүген үк кайгыртырга кирәк. Татарстанның Яшьләр эшләре министрлыгында яшьләр үзәкләре, балалар сәламәтләндерү лагерьлары проектлары концепциясен яклау башланды. Алар барысы да яшьләр сәясәте объектларын яңарту, капиталь ремонт программасына кертелгән.
    405
    0
    0
  • 28 февраль 2020 - 15:58
    ИНСТАГРАМДА ЯҢА БИЗНЕС: 2400 СУМ КҮЧЕР ҺӘМ 19 200 АЛ!
    “Меня достали эти бизнес-пирамиды с лохотронами! Мин сезгә чынлап та акча эшләп була торган бер проект тәкъдим итәм! Моның өчен минем картага нибары 1000 сум акча күчерергә кирәк. Шушы 1000 нән 20 000 сум акча эшләргә мөмкин!”
    598
    0
    2
  • 28 февраль 2020 - 11:43
    ВПР: 8 СЫЙНЫФ УКУЧЫЛАРЫНЫҢ КАЧА АЛМАВЫ, СЫНАУНЫ КОМПЬЮТЕРДА ЯЗУ ҺӘМ БАШКАЛАР
    Быел Бөтенроссия тикшерү эшләрендә (ВПР) илнең 37 мең мәктәбеннән 6,5 миллион укучы катнашачак. Былтыр бу сынауны 6 миллионга якын егет-кыз язган булган. 2018-2019 уку елыннан аермалы буларак, быел 8нче сыйныфларда да ВПР уздырылачак.
    344
    0
    0
  • 28 февраль 2020 - 09:55
    МАЙ ЧАБУ БӘЙРӘМЕН КАЗАНДА НИЧЕК БӘЙРӘМ ИТӘЧӘКЛӘР? (ГРАФИК)
    Казанда яңгыр ява, тамчы тама – һава торышы үзе дә яз килүен искәртә сыман. Бу атна ахырында Татарстанда рәсми рәвештә кышны озатачаклар. Май чабу бәйрәмен кайчан, кайда һәм ничек бәйрәм итеп булачак урыннарны “Ялкын” бер җиргә туплады.
    389
    0
    0
  • 28 февраль 2020 - 08:25
    ДӨНЬЯ БУ...
    Ул өйгә кергәндә  ялга гына кайткан  Флүрә  шәһәргә  китәргә дип әйберләрен җыеп йөри иде. Әнисенә күрсәтмәскә тырышып  кына борынын тарткалап йөргән  кызының бозылган кәефен яхшы аңласа да, Гөлфирә кызына эчендәген әйтми кала алмады...
    1950
    0
    17
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1760
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1380
    0
    8
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1060
    0
    5

Блоглар