3 декабрь 2019 яңалыклары

  • 3 декабрь 2019 - 22:33
    ГРИПП ҺӘМ КЫЗАМЫК: КУЫП ТОТА БАШЛАГАНЧЫ, «ВАКЦИНА» БЕЛӘН ТӨЗӘП АТ!
    Урамда чын кыш җитү, бер яктан караганда, Яңа ел бәйрәмнәре турында искәртсә, икенче яктан грипп эпидемиясенең дә безнең якларга таба “юл тотуы” турында сөйли. Быел бу афәтне декабрьнең өченче декадасы – гыйнвар аенда көтәләр. Үзеңне максималь дәрәҗәдә саклар өчен, вакцина ясату комачау итми, ди белгечләр.
    418
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 16:36
    ЯҢА ЕЛДА ШАРТЛАТКЫЧЛАР: ШТРАФ ТҮЛИСЕҢ КИЛМӘСӘ, САК БУЛ!
    Яңа ел бәйрәме җитә башладымы, яшүсмерләр, бигрәк тә егетләр төрле шартлаткычлар, пиротехник эшләнмәләр сатып алырга ашыга. Татарстанның Гадәттән тыш хәлләр миинстрлыгы исә яшьләрне бу чорда аеруча сак булырга чакыра.
    341
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 15:02
    ЯҢА ЕЛГА НӘРСӘЛӘР БҮЛӘК ИТӘРГӘ КИРӘКМИ?
    Яңа ел елга бер генә килә! Шушы көнне якын кешеләрне куандырасы килә бит! Тик аларның күңеле булсын өчен нәрсә бүләк итәргә соң? Ә нәрсә бүләк итәргә кирәкми? Бүген шул турыда сөйләшербез.
    415
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 13:47
    «ТЕАТРАЛЬ ИДЕЛ БУЕ»: ҖИҢҮЧЕЛӘР КЕМНӘР?
    Россиядә Театр елы тәмамланырга да санаулы көннәр калды. Шуңа да карамастан әлеге сәнгатьне булдыручыларны яңадан-яңа проектлар белән сөендереп торалар. Мисал өчен, мәктәп укучылары һәм студент театрлары өчен булдырылган яңа проект – шундыйлардан.
    316
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 11:57
    БЕРТУГАН БАЛАЛАР БЕР ҮК БАКЧА ҺӘМ МӘКТӘПЛӘРДӘ УКЫЙ АЛАЧАК
    Россия Президенты Владимир Путин шул турыдагы законга кул куйган. Бу документ хокукый мәгълүмат рәсми интернет-порталында басылып чыккан.
    384
    0
    0
  • 3 декабрь 2019 - 09:32
    ТАТАРСТАННЫҢ ПОЧТА БҮЛЕКЧӘЛӘРЕНДӘ КЫШ БАБАЙ ПОЧТАСЫ ЭШЛИ БАШЛАДЫ
    Почта России Татарстанның 5 почта бүлекчәсендә Кыш Бабайга хатлар почтасы ачып җибәрде. Казан, Чистай һәм Яр Чаллыда яшәүчеләр 1нче декабрьдән алып Яңа ел бәйрәмнәренә кадәр бизәлгән махсус почта әрҗәсенә үзләренең хатларын сала алачак. 
    316
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    962
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    815
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    763
    0
    0

Блоглар