28 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 28 ноябрь 2019 - 15:55
    ҖИЛӘК ҖИМЕШ САЛАТЛАРЫ/РЕЦЕПТЛАР
    Көннәр салкынайта, йөткерүче-төчкерүчеләр арта. Витаминнар җитми. Ә бит алар салкыннарга бирешмәс өчен бик кирәк. Әйдәгез, витамин запасларын тулыландырыйк. Бергәләп җиләк-җимеш салатлары ясап ашыйк. Тәмле дә, файдалы да! Рецептларын хәзер язабыз.
    212
    0
    1
  • 28 ноябрь 2019 - 14:34
    «ШКОЛА 21»: БДИ ТАПШЫРА АЛМАУЧЫ СТУДЕНТЛАР, РАСПИСАНИЕСЫЗ УКУ ҺӘМ 24/7 ФОРМАТЫНДАГЫ МӘКТӘП
    Татарстанда тиздән ачылачак “Школа 21” мәктәбе шуның кадәр күп үзенчәлеккә ия!. Аның барлык мөмкинлекләрен, серләрен санап бетерер өчен, кулдагы бармаклар да җитмәс кебек. “Гарри Поттер” әсәрендәге Хогвартс мәктәбе сыман үзенчәлекле ул! Тик биредә әфсен укулар (заклинание) түгел, ә мөстәкыйльлеккә басым ясыйлар.
    188
    0
    0
  • 28 ноябрь 2019 - 12:40
    ДӨРЕС ТУКЛАНУ – СӘЛАМӘТЛЕК НИГЕЗЕ
    Балаларга шикәр ашарга ярыймы-юкмы? Фаст-фудны ничә яшьтә ашый башларга ярый? Бу һәм башка сорауларга җавапны табиб-диетолог бирде.
    200
    0
    0
  • 28 ноябрь 2019 - 12:11
    ЯТИМ ЙОРТ
    Әй, сорыйм әле. Сиреньнәрем-гөлләрем, киләсе язларда элеккечә шаулап-кайнап чәчәк атарга вәгъдә бирәсезме? Кичә бөтен булган ботакларыбызны кистеләр, дисезме? Ә тамырларыгыз? Алар бит исән! Тамырларыбыз назлы, йомшак, миһербанлы туган җир туфрагында! Шулай булгач, яшибез әле, гөрләп чәчәк атабыз!
    1219
    1
    6
  • 28 ноябрь 2019 - 09:47
    «СӘЙЯР» – ТЕАТР ТРУППАСЫ ГЫНА ТҮГЕЛ!..
    27 ноябрьдә Казан шәһәре Яңа Савин районының 179 номерлы гимназиясендә  “Сәйяр” балалар һәм яшүсмер театрлары республика фестиваленең йомгаклау тантанасы булып узды. Әлеге фестиваль сәләтле балаларны барлау, аларны иҗади эшчәнлеккә тарту, татар телен саклау һәм үстерү максаты белән ТР Мәгариф һәм фән министрлыгы, “Салават күпере”, “Сәхнә” журналлары редакциясе тарафыннан оештырыла.
    150
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2909
    3
    32
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    2683
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1785
    2
    33

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    50
    0
    0