26 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 26 ноябрь 2019 - 17:22
    САБЫНЫМ КАЛА, САТЫГЫЗ
    – Әтәңә, нинди булса да, сүз әйтмәң, соңнан кыен булыр үзегезгә. Начар кеше түгел ул. Әтәй-инәй хакы бар, – дип туктата торган иде. – Бигрәк яшьли, буыннары ныгып та бетмәс борын, сугышка илтеп ташладылар… Аның күргәннәрен без белмибез бит…
    1715
    1
    23
  • 26 ноябрь 2019 - 15:31
    ТДИ (ОГЭ)-2020: ТӨП ҮЗГӘРЕШЛӘР
    Педагогик үлчәмнәр федераль институты (ФИПИ) 9 сыйныфлар 2020 елда тапшыра торган ТДИ (ОГЭ)дагы үзгәрешләрне раслады. Хәзер укучыларның белемнәрен бәяләүдән тыш, булган белемнәрен тормышта куллана белүләрен дә тикшерәчәкләр. Иң күп үзгәрешләр җәмгыять белеме, тарих, физика фәннәреннән имтиханга карый. Башка фәннәрдән дә үзгәрешләр шактый. Әйдәгез, бергәләп күзәтү ясыйбыз.
    418
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 14:44
    ЙОКЫ НЫК БУЛСЫН ӨЧЕН 7 ГАДИ КИҢӘШ
    Йокы начар булса, кулдан эш килми, кәеф булмый, сәламәтлектән тә начарайганнан начарая... Шуларны истә тотып, бүген без сезнең өчен 7 киңәш тәкъдим итәбез. Тизрәк йоклап китү һәм йокы нык булсын өчен аларны мыекларыгызга чорнап куегыз. Юк! Бүген сарык санамыйбыз!
    399
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 11:22
    «ЕЛ СТУДЕНТЫ»: ГРАН-ПРИ КАЯ КИТТЕ?
    Көллият, техникум, училищеда укучы иң яхшы студентлар нинди була? Актив, максатчан, җиңүгә ирешә торган! Нәкъ шундыйлар шушы көннәрдә Казанга җыелды да инде. 25 ноябрь кичендә бу уку йортларында укучы иң-иңнәрнең исемнәрен яңгыраттылар. Араларында Татарстанныкылар да бар! Монысы – аерым бер горурлык!
    372
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 10:39
    НИГӘ ҺАМАН АШЫЙСЫ КИЛӘ?
    “Әле генә ашаган идем. Инде тагын ашыйсы килә”. Әгәр бу сүзләрне гел әйтүчеләр рәтендә син дә бар икән, димәк, бу язма синең өчен.
    374
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 10:30
    ТӘҮЛЕГЕНӘ НИЧӘ МАНДАРИН АШАРГА ЯРЫЙ?
    Тиздән Яңа ел җитә, ә Яңа ел мандариннарсыз була диме инде. Әлбәттә, мандаринга элеккеге сыман дефицит юк, ул ниндидер экзотик җиләк-җимеш булудан күптән туктады, тик шулай да, безнең өчен мандарин Яңа елның бер матур чагылышы булуын дәвам итә. Тик табиблар мандариннарны кирәгеннән артык ашауның организм өчен зыяны турында кисәтә. 
    462
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    747
    0
    2
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    739
    0
    4
  • 19 декабрь 2020 - 10:35
    «ТАШБАКА»: БАЛЫК ПИРОГЫ РЕЦЕПТЫ Бу пирог һәркемнең йөрәген яуларга сәләтле. Әллә ни күп әйбер дә кирәкми!
    620
    0
    0

Блоглар