6 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 6 ноябрь 2019 - 14:51
    ТАТАРСТАННЫҢ ИКЕ АВЫЛЫНДА ЗАМАНЧА КИТАПХАНӘЛӘР АЧЫЛА
    8 ноябрь көнне Татарстандиа “Мәдәният” милли проекты кысаларында ике модель ктапханә ачылачак. Нинди катапханә соң ул?Ул кайларда ачылачак? Һәм аларны булдыру өчен күпме акча тотылган?
    702
    0
    0
  • 6 ноябрь 2019 - 14:44
    ТАТАРСТАННЫҢ ӨЧ ЯШЬ АВТОРЫ ҮЗ КИТАПЛАРЫН ЧЫГАРТУ ӨЧЕН КӨРӘШӘ!
    Рус телендә иҗат итүче авторлар арасында уздырылган “Русские рифмы», «Русское слово» милли премиясенең 35 финалисты исеме билгеле булды. Алар арасында Татарстанның өч яшь авторы да бар. Алар – «Жанрлы проза» номинациясендә – Булат Ханов, “Поэзия” номинациясендә – Татьяна Иванова һәм Зәринә Бикмуллина.
    651
    0
    0
  • 6 ноябрь 2019 - 12:15
    ТАНЫШ ТҮГЕЛ НОМЕР ШАЛТЫРАТКАНДА "ДА" ДИМӘГЕЗ!
    Сүзне башлар алдыннан сорыйк әле: Сез трубканы алганда нәрсә дип әйтәсез?  Нинди сәер сорау бу дисезме? Бер дә сәер түгел. Ни өчен икәнен хәзер аңлатабыз. Телефон аша аралашканда әңгәмәдәшебез белән сөйләшүне  башлый торган гап-гади сүзләр әллә нинди бәлалар китереп чыгара ала икән бит!
    707
    0
    0
  • 6 ноябрь 2019 - 12:07
    ВОЛОНТЕР-РЕСТАВРАТОРЛАР ӨЧЕН – БУШЛАЙ МӘКТӘП!
    Казан дәүләт архитектура-төзелеш университетында волонтер-реставраторлар өчен бушлай мәктәп ачыла.
    625
    0
    0
  • 6 ноябрь 2019 - 11:46
    ЯНДЕКСТАН ТЕСТ УЗ ҺӘМ БҮЛӘК АЛ!
    1-14 ноябрь аралыгында Татарстан укучылары «Яндекс. Учебник» платформасында мультимедиа онлайн-тестын уза ала. Бу гадәти мөстәкыйль эш түгел, улдөнья мәдәниятенең күптөрлелеге белән таныштырачак.
    641
    0
    0
  • 6 ноябрь 2019 - 10:33
    ВУЗГА КЕРҮ ӨЧЕН МИНИМАЛЬ БАЛЛАР АРТКАН!
    Быелгы чыгарылыш укучыларына башларын тагын да бәрә-бәрә укырга туры киләчәк. Чөнки күп кенә вузларга керү өчен минималь баллар арткан. Димәк, койрык – бозда, баш бары тик уку турында уйларга тиеш.
    687
    0
    0
  • 6 ноябрь 2019 - 09:55
    КАЗАНДА КИТАП ФЕСТИВАЛЕ
    15-16нчы декабрдә Казанда "Смена" заманча мәдәният үзгендә китап фестивале узачак. Быелгы фестивальнең темалары – музыка һәм әдәбият.
    598
    0
    0
  • 6 ноябрь 2019 - 09:16
    «ЕЛ СТУДЕНТЫ»: ЧИТ ИЛДӘ БУШЛАЙ УКЫЙСЫҢ КИЛСӘ КАТНАШ!
    Әйе, мондый мөмкинлектән Татарстандагы һәр вуз укучысы файдалана ала. Бары тик тырышлык, күрсәткән нәтиҗәләрең һәм, әлбәттә, гаризаны, портфолионы вакытында тапшыру кирәк.
    798
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1612
    0
    6
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    498
    0
    0
  • 18 февраль 2021 - 16:58
    ПП ХАЧАПУРИ РЕЦЕПТЫ Нәрсәләр кирәк булачак?
    404
    0
    0

Блоглар