30 октябрь 2019 яңалыклары

  • 30 октябрь 2019 - 15:41
    АТА ҺӘМ УЛ
    Галим белән Зәкия, калын кысалы күзлекләрен киеп, малайларының ян-ягына утырдылар да, җитди кыяфәт чыгарып, шул «тартма»ның кайчан телефон рәсеме уелган яшел төймәсенә, кайчан кызылына басарга кирәклеген өйрәнделәр. Тырышлыклары бушка китмәде: шул телефон аша алар, атнасына бер тапкыр булса да, газиз улларының тавышын ишетә башладылар.
    2105
    0
    13
  • 30 октябрь 2019 - 15:31
    2020: 9 СЫЙНЫФЛАРНЫ ИМТИХАНДА НИ КӨТӘ?
    2020 елда 9 сыйныф укучылары тапшыра торган ТДИ (ОГЭ) да нинди яңалык, үзгәрешләр көтелә? Бу турыда безнең язманы укып белергә мөмкин.
    1032
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 15:26
    “БЕРЕНЧЕ ЛИГА. СТАРТ” КАЙЧАН БАШЛАНА?
    15-17 ноябрь көннәрендә “Волга” Яшьләр үзәгендә “Беренче лига” Республика кадрлар программасы активы мәктәбе узачак. Ул беренче курс укучыларын студент тормышына яраклаштыруга юнәлтелгән.
    365
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 10:57
    ТИМГЕЛ-ТИМГЕЛ ТИМРӘҮ
    Мәчеләр, этләр белән уйнарга яратасыңмы? «Әйе», – дип җавап бирәчәгеңдә шигем юк. Тик дүрт аяклы дуслар белән да саграк кыланырга кирәк икән бит. Ник? Кыркучы тимрәү (стригущий лишай)  йоктырмас өчен. Әйе, әйе, авыру эләктерүгә алар да сәбәпче була ала икән.
    676
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 09:08
    ТАТАРСТАНДА «ТАБА» КЫЗАЧАК!
    Республикабызда “Таба” яшьләр яңа этно-проекты акселераторы ачылды. Аның төп идеясе –төрле халыкларның зур кыйммәткә ия мәдәниятенә яңа сулыш өрү, яңа форматларын эзләү, аларга булышлык күрсәтү, этно-сферада әһәмиятле стартапларны тарату өчен платформа булдыру.
    517
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    720
    0
    5
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    607
    0
    3
  • 25 октябрь 2020 - 09:00
    ӘТИЛЕ ЯТИМ Кояшның тәрәз аша чекерәеп карап торган нуры уятты мине. «Озаграк йокланылган икән шул, ял көне булгач, бераз иркәләнеп ятсаң да берни булмас», – дип икенче ягыма борылып яттым. Йоклап китеп булмый, күзем тәрәзәгә төште.
    466
    0
    0

Блоглар