30 октябрь 2019 яңалыклары

  • 30 октябрь 2019 - 15:41
    АТА ҺӘМ УЛ
    Галим белән Зәкия, калын кысалы күзлекләрен киеп, малайларының ян-ягына утырдылар да, җитди кыяфәт чыгарып, шул «тартма»ның кайчан телефон рәсеме уелган яшел төймәсенә, кайчан кызылына басарга кирәклеген өйрәнделәр. Тырышлыклары бушка китмәде: шул телефон аша алар, атнасына бер тапкыр булса да, газиз улларының тавышын ишетә башладылар.
    1742
    0
    13
  • 30 октябрь 2019 - 15:31
    2020: 9 СЫЙНЫФЛАРНЫ ИМТИХАНДА НИ КӨТӘ?
    2020 елда 9 сыйныф укучылары тапшыра торган ТДИ (ОГЭ) да нинди яңалык, үзгәрешләр көтелә? Бу турыда безнең язманы укып белергә мөмкин.
    486
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 15:26
    “БЕРЕНЧЕ ЛИГА. СТАРТ” КАЙЧАН БАШЛАНА?
    15-17 ноябрь көннәрендә “Волга” Яшьләр үзәгендә “Беренче лига” Республика кадрлар программасы активы мәктәбе узачак. Ул беренче курс укучыларын студент тормышына яраклаштыруга юнәлтелгән.
    168
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 10:57
    ТИМГЕЛ-ТИМГЕЛ ТИМРӘҮ
    Мәчеләр, этләр белән уйнарга яратасыңмы? «Әйе», – дип җавап бирәчәгеңдә шигем юк. Тик дүрт аяклы дуслар белән да саграк кыланырга кирәк икән бит. Ник? Кыркучы тимрәү (стригущий лишай)  йоктырмас өчен. Әйе, әйе, авыру эләктерүгә алар да сәбәпче була ала икән.
    355
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 09:08
    ТАТАРСТАНДА «ТАБА» КЫЗАЧАК!
    Республикабызда “Таба” яшьләр яңа этно-проекты акселераторы ачылды. Аның төп идеясе –төрле халыкларның зур кыйммәткә ия мәдәниятенә яңа сулыш өрү, яңа форматларын эзләү, аларга булышлык күрсәтү, этно-сферада әһәмиятле стартапларны тарату өчен платформа булдыру.
    285
    0
    0
Шәп укыла
  • 18 ноябрь 2019 - 17:20
    КӘЛӘПҮШЛЕ КЫЗ Бу очрашуны Сиринә күптән көткән иде. Үзе көтте, үзе курыкты. Әмма юкка дулкынланган икән. Барысы да шулчаклы гади, гадәти килеп чыкты.
    3819
    5
    35
  • 12 ноябрь 2019 - 15:42
    СИН ЕЛАМА, АБЫЙ! Җил Казанның тар урамнарыннан йөгереп үтә дә, бөтерелеп-бөтерелеп, таш диварлар арасыннан ишегалларына кереп югала. Усал җил артыннан ияреп барырга өлгерә алмагангамы, әллә шулай тиеш булгангамы – бары чүп-чар өеме генә сибелеп кала. Кайчакларда җил шулкадәр тыныч, гүя ул шәһәрнең һәр баганасын, диварын үзенчә сыйпап уза. Талгын гына искән җил назыннан иркәләнәсе, җылысын тоясы килә...
    3143
    1
    33
  • 16 ноябрь 2019 - 16:42
    ӘНИЛЕ ЙОРТТА Мин гомерем буе әниле йортта яшәргә хыялландым... Хәтерлим әле, бала чакта үзебезгә кайтырга теләмичә, гел иптәш кызларыма керү җаен эзли идем. Чакырсалар да, чакырмасалар да, мин аларга ияреп әниле йортка керә идем. Әниле йортлар якты була, нурлы, җылы була. Әниле йортларда җанны сыйпый торган, күңелгә ятышлы ниндидер аерым бер тәмле ис була...
    2678
    0
    28

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    117
    0
    0