28 октябрь 2019 яңалыклары

  • 28 октябрь 2019 - 18:07
    «ҖАНЛЫ КОНЦЕРТ»: ДЕСЕРТКА КАЛГАН АЛИНӘ ДАУТОВА, МИНИ-ЮБКАЛЫ ХӘМДҮНӘ ТИМЕРГАЛИЕВА ҺӘМ А КАПЕЛЛАЛЫ УРАЗОВА
    Быелгы “Җанлы концерт” үзенең форматы белән аерылып торды. Гадәттә, мондый чаралар классик форматта узса, 27 октябрь кичендә “Пирамида” концерт залы радиога әйләнде дә куйды. “Татар радиосы” хитларыннан торган концертны да, радионың туры эфиры итеп, сәхнәгә күчереп карарга булганнар.
    287
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 15:55
    ЮГАРЫ БЕЛЕМ АЛКОГОЛИЗМНАН САКЛЫЙ?
    АКШ Сәламәтлек саклау милли университеты галимнәре шундый нәтиҗәгә килгән: өстәмә белем алып үткән 3,6 ел кешедә алкоголизм барлыкка килү ихтималын 50%ка киметә.
    335
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 15:23
    ОКСФОРД УНИВЕРСИТЕТЫНДА АЛКЫШЛАРНЫ ТЫЙГАННАР
    Ышанасызмы-юкмы, тик дөньядага иң танылган университетларның берсендә ... алкышларны тыйганнар. Аларның кемгә зыяны тигән?
    329
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 14:38
    БЕЗ БЕЛЕРГӘ ТИЕШЛЕ 8 НӘРСӘ
    Без бүген сезгә бу тормышта һәркемгә белергә кирәк булган 8 нәрсә турында сөйлибез. Нәрсәләр соң ул?
    237
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 14:23
    АДАШКАН ШӘҮЛӘЛӘР
    Мәктәпнең чыгарылыш кичәсендә истәлеккә биргән сүрәтең, түш кесәмдә йөртә торгач, таушалып бетте. Шулай да, мин аны зурайтып алдым. Әнә алтын рама эченнән өстәлемнән миңа төбәлгәнсең. Әйе шул, Рәлиф, син алтын кыса эчендә, үзең сайлап, үзең теләп кергән кыса эчендә...
    3632
    3
    48
  • 28 октябрь 2019 - 11:43
    РӨСТӘМ ФӘТХЕТДИНОВ: «ҺӘР СТАРТ – ТАРИХКА ТИҢ»
    Тизлек. Юл. Җиңү! Рөстәм Фәтхетдинов өчен бу сүзләр бик таныш. Ул бит ралли-кросс буенча Бөтенроссия абсолют чемпионы! “Ялкын” хәбәрчесе милли узышчының автоспортка ничек килеп эләккәнлеге, җиңүдән соң нинди хисләр кичерүе турында аның үзеннән сорашты.
    257
    0
    4
  • 28 октябрь 2019 - 09:26
    ЯҢА БӘЙГЕ: “ҮЗ ҺӨНӘРЕНДӘ ИҢ ЯХШЫСЫ”
    Син аграр юнәлештә укый торган студентмы? Бәлки, инде шул юнәлештә эшлисеңдер? Алайса бу хәбәр синең өчен!
    261
    0
    0
Шәп укыла
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР! Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    7728
    3
    72
  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    6253
    3
    125
  • 24 октябрь 2019 - 15:03
    ЙОЛДЫЗКАЙ ...Мал-туарга кышкылыкка печән әзерләп, утын әзерләп, бакча үстереп, җәй үткәне сизелми дә калды. Ярый, үсеп килүче ике уллары бар ярдәмгә. Әнә беренче кар да төшкәли җиргә... Рифаты, аллабирса, киләсе елга мәктәпне бетерә. Илфатның тагын ике ел укыйсы бар. Заманында гөрләп торган колхоз хуҗалыгы соңгы елларда таркалады.
    4269
    0
    58

Блоглар