21 август 2019 яңалыклары

  • 21 август 2019 - 16:08
    ТАТАР ОЕШМАЛАРЫ ҖИТӘКЧЕЛӘРЕ ФОРУМЫ: НИЧЕК? КАЙЧАН?
    23-25 август көннәрендә Иннополис шәһәрендә татар яшьләре оешмалары җитәкчеләрен укыту форумы узачак. Катнашучылар Россиянең 42 өлкәсеннән һәм 11 илдән килә. Анда нишлиячәкләр?
    348
    0
    0
  • 21 август 2019 - 16:02
    WORLDSKILLS ЧЕМПИОНАТЫ АЧЫЛЫШЫНДА – ӨСТӘМӘ ЧЫНБАРЛЫК ТЕХНОЛОГИЯСЕ!
    Замана технологияләре елның иң көтеп алынган вакыйгасы – WorldSkills дөнья чемпионаты ачылышында да кулланачак. Иртәгә, 22 августта, 19.00дә “Казан Арена” стадионында эшче профессияләр чемпионаты ачыла.
    340
    0
    0
  • 21 август 2019 - 15:57
    МИНЕМ ЯНГА АТЛАР КИЛДЕ...
    Бүген таң белән Салпар авылында берсеннән-берсе шомлырак ике хәбәр таралды. Буран котырган бу төндә, ферма стеналарын җимереп, колхозның иң хәлле биш атын урлап киткәннәр. Халидә белән Зәкәриянең кече уллары уеннан кермәгән. Урам очында яшәүче Матур апасында да кунмаган, күршедәге дус малае Рөстәмдә дә табылмаган...
    709
    0
    3
  • 21 август 2019 - 15:55
    КАЗАНДА КАЙНАР СУ БУЛМАЯЧАК: КАЙЧАН?
    Казан шәһәре исполкомы йортларда һәм социаль объектларда кайнар су булмаячак көннәрне хәбәр итте. Бу су коммуникацияләрендә барачак эшләргә бәйле.
    299
    0
    0
  • 21 август 2019 - 15:48
    МӘКТӘПКӘ ӘЗЕРЛӘНҮ ӨЧЕН АКЧАНЫ - ДӘҮЛӘТТӘН!
    Россия Дәүләт Думасының мәгариф һәм фән комитеты рәисе урынбасары Борис Чернышев Россиядә "Беренче сентябрь капиталы" программасын булдыру тәкъдиме белән чыккан. Аның фикеренчә, баланы мәктәпкә җыю ата-ана өчен бик кыйммәткә төшә. Шуңа күрә аларга ярдәм чарасы турында уйларга кирәк.
    389
    0
    0
  • 21 август 2019 - 12:48
    «ЕГЕТЕМНЕ ЯРАТМЫЙМ...»
    «Исәнмесез, «Ялкын» редакциясе. Бик кыен хәлдә калдым. Инде ике ел йөргән егетем бар. Ул мине бик ярата. Мин дә аны ярата идем... Әмма бу җәйдә көтмәгәндә башка кешегә гашыйк булдым. Башканы яраткан килеш, егетем белән очраша алмыйм. Тик аның белән мөнәсәбәтләрне ничек өзәргә икәнлеген дә белмим. Йөрәген яралыйсым килми. Нишләргә миңа? Киңәш бирсәгез иде».
    530
    0
    0
  • 21 август 2019 - 10:40
    БЕРЕНЧЕ ТАТАР МЮЗИКЛЫ "ӘПИПӘ": КАЙДА, КАЙЧАН КАРАП БУЛА?
    Беренче татар киномюзиклын 31 августта күреп булачак. Ул “Татарстан киносы атналыгы” дәвамында узачак. Татарча музыкаль комедияне җәмәгатьчелеккә фильм режиссеры Илшат Рәхимбай тәкъдим итәчәк.
    459
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    720
    0
    5
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    610
    0
    3
  • 25 октябрь 2020 - 09:00
    ӘТИЛЕ ЯТИМ Кояшның тәрәз аша чекерәеп карап торган нуры уятты мине. «Озаграк йокланылган икән шул, ял көне булгач, бераз иркәләнеп ятсаң да берни булмас», – дип икенче ягыма борылып яттым. Йоклап китеп булмый, күзем тәрәзәгә төште.
    466
    0
    0

Блоглар