14 август 2019 яңалыклары

  • 14 август 2019 - 20:13
    Татьяна Покровская
    a
    369
    0
    0
  • 14 август 2019 - 20:04
    Сергей Крикалев
    #WorldSkills #WorldSkillsKazan #WorldSkills2019 #WorldSkillsРТТМ
    280
    0
    0
  • 14 август 2019 - 17:11
    РЕСПУБЛИКА БАШЛЫГЫ ЭЛВИН ГРЕЙ КИТАБЫ ТУРЫНДА НИ УЙЛЫЙ?
    Ниһаять, бу көн дә килеп җитте! Элвин Грей турында биографик китап чыгарганнар. Китапны Татарстан башкортлары Башкортстан республикасы башлыгына да бүләк итәргә җитешкәннәр. Әлеге китапны журналист...
    338
    0
    0
  • 14 август 2019 - 16:51
    ЭССЕ ҖӘЙ КИЛӘ! ОЗАККАМЫ?
    Бу турыда "Татар-информ" агентлыгына КФУ дагы атмосфера  метеорология, климатология һәм экология кафедрасы мөдире Юрий Переведенцев хәбәр иткән. Аның сүзләренчә, Татарстанда җылы һава торышы 10 көн ча...
    275
    0
    0
  • 14 август 2019 - 16:48
    ИДЕЛ АША ТАТАРСТАН БУЙЛАП СӘЯХӘТЛӘР: КАЯ? НИЧӘДӘ? БӘЯСЕ?
    Ял итү һәм дөнья күрү өчен чит илгә чыгу мәҗбүри түгел! Бүген без сезгә Казан елга портыннан Идел буйлап арзан бәягә кайларга сәяхәт итеп булуы турында сөйләрбез! 1. Печищи - 81 сум. Әлеге авылг...
    319
    0
    0
  • 14 август 2019 - 16:31
    14...30 БАШЛАНДЫ: ТЮНИНГЛЫ АВТОБУС – СИНЕҢ РАЙОНДА!
    Татарстан районнарына гадәти булмаган автобус сәяхәткә чыкты. Үзе төсле, граффитилар белән бизәлгән автобус, аңлашылганча, яшьләргә багышланган. “14...30” дип аталган әлеге транспорт чарасына диджейла...
    308
    0
    0
  • 14 август 2019 - 16:19
    НИЧЕК ШӘҖӘРӘ ТӨЗЕРГӘ?
    “Заречье” лагеренең “Тартария” сменасында ял итүче мәктәп укучыларына бүген Татарстан республиканың архив эшләре буенча дәүләт комитетында “Шәҗәрә” темасына мастер-класс оештырылды. Шулай ук балалар “...
    416
    0
    0
  • 14 август 2019 - 11:03
    ДЕЛЬФИЙ УЕННАРЫНДА – ТАТАРСТАНЛЫЛАР
    19-24 апрель көннәрендә Ростов өлкәсендә Россиянең 18нче Дельфий яшьләр уеннары узды. Чараның темасы Россиядә – Театр елы, Балачак унъеллыгы, Ростов өлкәсендәге Халык иҗаты елы белән бәйле иде. Бые...
    304
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    730
    0
    6
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    656
    0
    3
  • 17 ноябрь 2020 - 17:43
    БӘХЕТЛӘРЕҢ БУЛСЫН, КЫЗ БАЛА Бүген эштә Флүрәнең әллә нигә көне буена үтереп эче пошты. Бар тынычлыгын алып, билгесез бер сәбәптән күкрәк турысын күзгә күренмәгән мәче тырнагы тына белмичә тырный да тырный. Эше бүген ярыйсы гына барганы да хатынны шатландырмады.
    283
    0
    0

Блоглар