13 июнь 2019 яңалыклары

  • 13 июнь 2019 - 21:14
    Ни өчен: КӨНДЕЗ ЙОКЛАУ ФАЙДАЛЫ?
    Физиологлар әйтүенчә, кеше тәүлегенә бер генә түгел, ике тапкыр йокларга тиеш. Көндез йоклап алу кешенең концентрациясен яхшырта, эшчәнлеген арттыра. Күзләрнең мәгълүматны кабул итү тизлеге дә үсә....
    437
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 21:07
    WorldSkills чараларына – бушлай!
    WorldSkills-Kazan 2019 га керү бушлай булачак! Моның өчен нишләргә кирәк соң? Белүебезчә, быел 22-27 август көннәрендә башкалабыз Казанның “Казан Экспо” күргәзмәләр залында WorldSkills – эшче һөнәр...
    330
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 20:58
    «NAURUZ SCHOOL»: Якутия һәм Венгрия студентлары очрашты
    Россиядә һәм чит төбәкләрдә яшәүче халыкларның үзенчәлеге нәрсәдә? «Nauruz school» милли студияләр халыкара фестиваленең асылында телне генә түгел, үз халкыңның йолаларын саклап калу да ята. Әлбәттә,...
    458
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 11:55
    Россия көне уңаеннан Горький паркында халыклар дуслыгы парады узды
    Парадта катнашучылар, халык җырларын тыңлап, паркка керү юлыннан сәхнәгә кадәр барды, дип хәбәр итә "Татар-информ". Кичә Казанның Горький паркында Россия көнен бәйрәм итү халыклар дуслыгы п...
    377
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 11:13
    Владимир Путин
    412
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 09:06
    Россия студотрядлары Мәскәүдә музей ачар өчен акча җыячак
    Россия студентлар отрядларына «хәрби хезмәт көне» акциясе кысаларында Мәскәүдә оешма музее булдыруга якынча 3 млн сум акча җыйганнар. Бу практика дәвам итәчәк, дип сөйләде «Татар-информ» мәгълүмат аге...
    348
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1496
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    492
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    461
    0
    0

Блоглар