1 апрель 2019 яңалыклары

  • 1 апрель 2019 - 17:44
    “Ак Барс” хоккейчысы белән... таксида! /ФОТО, ВИДЕО/
    Укучыларыбыз арасында хоккей белән кызыксынучылар шактыйдыр. Димәк бу язма нәкъ менә сезнең өчен. Билгеле булганча, бүген, 1 апрель көнне, “Ак Барс” хоккейчылары  такси руленә утырып, башкала юлларына...
    112
    0
    0
  • 1 апрель 2019 - 17:37
    ТУГАН КӨНЕҢ БЕЛӘН, "ЯЛКЫН"! /ФОТОлар/
    1924 елның 20нче мартында «Ялкын»ның беренче саны дөнья күрә. Шул уңайдан 20се көнне «Ялкын» дип язылган тәмле торт ашап, журналыбызның туган көнен уздырдык. Һәм менә 30нчы март көнне бөтен «Ялкы...
    142
    0
    0
  • 1 апрель 2019 - 16:50
    «ПРЕЗИДЕНТ КӨНДӘЛЕГЕ»Н АЛАСЫҢ КИЛӘМЕ?
    Кемдер Рөстәм Миңнеханов белән Instagram өчен фотога төшәргә тели. Ә аның автографы куелган көндәлек алу уеңа да килмәгәндер әле! Бүген генә башланып киткән дүртенче чиректә тагын да яхшырак укырга зу...
    702
    0
    0
  • 1 апрель 2019 - 13:48
    КАНИКУЛЛАРНЫ – ВЕРТОЛЕТ ЗАВОДЫНДА!
    Язгы каникуллар ял иү өчен генә түгел, булачак һөнәр белән танышу өчен – менә дигән вакыт. Каникуллар дәвамында Казан вертолет заводында экскурсияләр узды. Гомумән алганда, бер атна эчендә Россиянең т...
    85
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2672
    3
    29
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2190
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1674
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0