18 август 2016 яңалыклары

  • 18 август 2016 - 20:01
    ӘДӘБИЯТ УКЫТУЧЫЛАРЫ, ЛАЙК КУЕГЫЗ!
    Җәйгә укырга бирелгән әсәрләрнең эчтәлеген аны кәттә юзер да, лузер да сөйли. Ә сез әдәбият укытучылары лайк кына куеп калмыйча, репост та ясасын, ягъни, сезне мактый-мактый, сездән ишеткәнне башка кл...
    70
    0
    0
  • 18 август 2016 - 15:06
    АПАМ МИНЕ ГЕЛ ЭШЛӘТӘ!
    Синең дә җавап таба алмаган сорауларың булса, yalkin@bk.ru тартмасына язып җибәр. Бергә уйлашыйк! Сорауларга Татарстан Республикасы Мамадыш муниципаль районы 2нче лицееның югары квалификацион категор...
    55
    0
    0
  • 18 август 2016 - 12:11
    ГАЗИНУР МОРАТ ШИГЪРИЯТЕННӘН
    Тик бәхетле ит кенә Йолдыз ява өстебезгә, Йолдыз ява ишелеп Ишетәсеңме, бәхет кага Сөюебез ишеген Сөюебез ишеген. Күзләреңдә яшьлек яме, Иренеңдә сөю тәме. Тик көчеңне бары шунда Диеп уйлам...
    123
    0
    0
  • 18 август 2016 - 08:03
    ГАЗИНУР АБЫЙ, ТӘБРИК ИТӘБЕЗ!
    “Ялкын”ның җан дусты, остазы Газинур абый Моратның бүген туган көне! Ихластан тәбрик итеп, иң якты теләкләрне телибез! Гомер юлыгыз гел кояшлы, каләмегез очлы булып калсын. Сокланып яшибез сезгә! Ә х...
    95
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5283
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4740
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4324
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0