12 май 2020 яңалыклары

  • 12 май 2020 - 18:28
    КӨННӘР ҖЫЛЫ. ОЗАККАМЫ?
    Татарстанга җылы, матур көннәр килде. Бу озак дәвам итәчәкме?
    209
    0
    0
  • 12 май 2020 - 18:25
    БДИда УКУЧЫЛАРНЫҢ ТӘН ТЕМПЕРАТУРАСЫН ҮЛЧӘЯЧӘКЛӘР
    Имтиханнарны уздыруга кагылышлы таләпләр билгеле булды. Тулырак безнең язмада.
    241
    0
    0
  • 12 май 2020 - 16:06
    ДАНИЛ ШАЙМУЛЛИН: «ЧИТ ТЕЛДӘГЕ ҖЫРНЫ ТАТАРЧАГА ТӘРҖЕМӘ ИТЕП ӘЗЕРЛӘҮ ӨЧЕН ИКЕ КӨН ГЕНӘ КИРӘК!»
    Соңгы араларда Instagram челтәрендә чит ил, рус җырларын татарчага тәрҗемә иткән Данил Шаймуллин видеоларын күп кеше карап өлгергәндер. Хәзерге вакытта шушы Татарстан егете Вьетнамда яши. Ул шулай итеп, Азиядә яшәп тә татар телен онытмыйча, аны популярлаштыра.
    331
    0
    4
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ...
    Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2318
    0
    18
  • 12 май 2020 - 10:25
    «БИЕКЛЕК ТӘМЕ» ЯКИ КЕМ СИН, РУФЕР?
    Бервакыт, мәктәптән кайтканда, 12 яшьлек күршем «Мы с тобой руферы, громкие сабвуферы» дигән җыр җырлап кайтты. Дустымнан: «Ә син руферларның кем икәнен беләсеңме?» – дип сорадым. Ул исә миңа: «Их, кем белә инде аларны, җыры матур бит, шуңа җырлыйм», – дип җавап бирде. Ә кем соң ул? Хәзер без сезнең белән бу юнәлешнең бар серләрен дә ачарбыз!  
    224
    0
    0
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    2855
    1
    32
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2318
    0
    18
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1824
    0
    15

Блоглар