1 апрель 2020 яңалыклары

  • 1 апрель 2020 - 18:08
    БЕЗ СИҢА ЯТ ТҮГЕЛ
    Унынчы классны тәмамлагач, Чулпан  коточкыч кайгы кичерде: көтмәгәндә әнисе үлеп китте. Яше илледән дә артмаган иде әнисенең. Моңа кадәр чирләп, зарланып та йөргәне булмады.
    3821
    3
    62
  • 1 апрель 2020 - 17:17
    АЛЕКСЕЕВСК ОНЛАЙН-ТУРНИРГА ДӘШӘ: COUNTER-STRIKE:GO
    Алексеевск районының яшьләр эшләре һәм спорт бүлеге турнир игълан итә. “Бөтен кеше карантинда чакта нинди турнир ул?” дисезме. Хәзер сөйлибез.
    342
    0
    0
  • 1 апрель 2020 - 16:06
    GAUGA: ОСКАР ЮНЫСОВ БЕЛӘН ӘҢГӘМӘ (ВИДЕО)
    GAUGA музыкаль төркеме лидеры Оскар Юнысов белән әңгәмә! Балачак, үз юлыңны табу, музыка һәм тәүге мәхәббәт...
    197
    0
    0
  • 1 апрель 2020 - 15:08
    ТАТАРСТАНДА ДИСТАНЦИОН УКУ БЕЛӘН БӘЙЛЕ ПРОБЛЕМАЛАР БУЛМАЯЧАК
    Бу турыда журналистлар өчен оештырылган онлайн- брифингта Татарстанның мәгълүмати технологияләр һәм элемтә министры Айрат Хәйруллин белдерде.
    401
    0
    0
  • 1 апрель 2020 - 15:05
    БЫЕЛ БДИ НИЧЕК УЗА? ЧЫГАРЫЛЫШ КИЧӘЛӘРЕ БУЛАМЫ?
    Чыгарылыш сыйныф укучыларын, аларның ата-аналарын, укытучыларны борчый торган әлеге сорауларга җавап безнең язмада.
    389
    0
    0
  • 1 апрель 2020 - 14:54
    «ҮЗЕМ ӨЧЕН ТҮГЕЛ, ПАЦИЕНТЛАРЫМ ӨЧЕН КУРКАМ», яки ЧИТ ИЛЛӘРДӘ ЭПИДЕМИЯ ЧОРЫНДА НИЧЕК ЯШИЛӘР?
    Бездә, Татарстанда, тулысынча карантин әле шушы көннәрдә генә кертелсә, башка илләрдә хәл үзгә. Тик теләк кенә бер – чит ил кешеләре дә шушы вирусның тизрәк бетүен тели. “Ялкын” журналы да чит илдә яшәүчеләр белән аралашып, аларда вәзгыять турында белеште.
    388
    0
    0
  • 1 апрель 2020 - 12:58
    КОРОНАВИРУС ТУРЫНДА СИН БЕЛМӘГӘН ФАКТЛАР/ДӘВАМЫ
    Кичә коронарирус турында фактлар тәкъдим итә башлаган идек. Бүген дәвам итәбез. Тотынып утырыгыз! Әлеге фактларны ВВС раслый.
    379
    0
    0
  • 1 апрель 2020 - 12:20
    КЕМ СИН, МИЛЛЕНИАЛ?
    «Миллениал» сүзе ялкау, ышанычсыз һәм булдыксыз кешеләрне тасвирлаучы бер синонимга әверелде. Көн саен диярлек мәгълүмат чараларында миллениалларның бар әйберне дә начар эшләүләре, гаилә кору турында хыялланмаулары һәм дистә еллар дәвамында чәчәк аткан бизнесларны бетерүләре турында сөйлиләр.  
    346
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    964
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    518
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    391
    0
    1

Блоглар