3 февраль 2020 яңалыклары

  • 3 февраль 2020 - 17:03
    CLUBTURBO WINTER DRIFT CUP ИКЕНЧЕ ЭТАП: ФОТОРЕПОРТАЖ
    1нче февральдә CLUBTURBO WINTER DRIFT CUP ярышының икенче этабы узды. Әлеге узыштан безнең фоторепортаж.
    108
    0
    0
  • 3 февраль 2020 - 16:47
    ФӘННИ ЖУРНАЛИСТ БУЛАСЫҢ КИЛӘМЕ? ШӘП ТӘКЪДИМ!
    Мондый уй-теләгең булса, аны февраль аенда тормышка ашырып булачак. “Штаб” креатив индустрияләр резиденциясе «Фәннәр» фәнни журналистика мәктәбен башлап җибәрә. Аның беренче дәресләре 25 февральдә старт ала.
    63
    0
    0
  • 3 февраль 2020 - 14:19
    ФАНДОМАТ – ТРЕНД КЫНА ТҮГЕЛ!
    Суны эчтең дә, шешәсен чүп савытына ташладың. Тик хәзер аны, чүпне аерым җыю трендына ияреп, фандоматка салып була. Әле, җитмәсә, моның өчен баллар килеп тә барачак. Соңыннан бүләккә дә ия булырга мөмкин! Шәп бит, ә!
    108
    0
    0
  • 3 февраль 2020 - 14:03
    КОРОНАВИРУС: МӨҺИМ СОРАУЛАРГА ҖАВАПЛАР
    Ул коронавирус турында хәзер чәйнектән генә сөйләмиләр бугай инде. Бу тема никадәр генә ялыктырса да, шул сүзне ишеткәч, һаман да әле сискәнеп китәбез. Бер-бер артлы мең сорау туа: аны мәктәптә яки метрода ияртеп буламы? ял итәргә барыргамы-юкмы? авыруны эләктермәс өчен ниләр эшләргә мөмкин? Әлеге сорауларга табиб җавап бирә.
    117
    0
    0
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ
    Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    3234
    3
    38
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    3234
    3
    38
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    3065
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1974
    2
    35

Блоглар