17 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 17 гыйнвар 2020 - 23:23
    НИЧЕК ДӨРЕС ИТЕП МАКСАТ КУЯРГА ҺӘМ АҢА ИРЕШЕРГӘ?
    Ел башы – зур планнар төзү, максатларны билгеләү вакыты. Былтыр тормышыңда нинди нәтиҗәләргә ирештең, ә кайсы максатларың тормышка ашмыйча һавада эленеп калды? Андыйлар да булмый калмагандыр. Тик хәзер белгечләр ярдәмендә максатларны дөрес куярга өйрәнәбез.
    324
    0
    0
  • 17 гыйнвар 2020 - 20:22
    СЫЙНЫФ ҖИТӘКЧЕЛӘРЕНЕҢ ХЕЗМӘТ ХАКЫ 5 МЕҢГӘ АРТСЫН!
    2020 елның 1 сентябреннән сыйныф җитәкчеләренең хезмәт хакларын арттырга телиләр. Россия Президенты Владимир Путин мәктәпләрдәге сыйныф җитәкчеләренең хезмәт хакына 5000 сумнан да ким булмаган өстәмә түләүләр кертергә кушты. Бу акчалар федераль бюджеттан капланылачак.
    267
    0
    0
  • 17 гыйнвар 2020 - 15:31
    СНЮСЛАР: ГЕРОЙ ИТМИ, Ә ҮТЕРӘ!
    Сәламәтлеккә куркыныч янаган бер афәтнең шаукымы тәмамланырга өлгерми, икенче “хайп” барлыкка килә. Соңгы арада яшьләр арасында снюс таралу очраклары күп. Кызганыч, саулыкка зыян килгәнен белсәләр дә, бу матдәләрнең никадәр куркыныч икәнен күз алдына да китерми кайберәүләр.
    348
    0
    0
  • 17 гыйнвар 2020 - 15:23
    НИ ӨЧЕН: ЯБЫГУ ТУРЫНДА СЕЗ БЕЛМӘГӘН ФАКТЛАР!
    Ни өчен кайбер кешеләр күп ашый, тик тазармый? Ни өчен хатын-кызларга ябыгу ир-атлар белән чагыштырганда авыррак бирелә? Ни өчен төн җиткәч ашыйсы килә башлый? Аңлавыгызча, “Ни өчен?” сәхифәсенең бүгенге темасы – ЯБЫГУ.
    401
    0
    0
  • 17 гыйнвар 2020 - 13:09
    УКУДАН ЯЛ ИТКӘН АРАДА: ӨЧ ШӘП ФИЛЬМ!
    «Әле кайчан гына каникуллар иде. Ә бүген мәктәпкә барасы. Иртәгә дә мәктәп. Бер атнадан да. Бер айдан да. Укыйсы килми!» Таныш уйлармы? Барыбыз да шулай фикер йөртәбез бит, әйеме? Тик зарланырга уйлаган саен, бер хакыйкатьне исеңдә тот: уку елы да, балачак та бүтән кабатланмый, һәр мизгелнең кадерен белергә кирәк. Әгәр башыңа начар уйлар килә башласа, ял итеп алу өчен фильмнар кара.
    267
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    730
    0
    6
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    655
    0
    3
  • 25 октябрь 2020 - 09:00
    ӘТИЛЕ ЯТИМ Кояшның тәрәз аша чекерәеп карап торган нуры уятты мине. «Озаграк йокланылган икән шул, ял көне булгач, бераз иркәләнеп ятсаң да берни булмас», – дип икенче ягыма борылып яттым. Йоклап китеп булмый, күзем тәрәзәгә төште.
    471
    0
    0

Блоглар