6 декабрь 2019 яңалыклары

  • 6 декабрь 2019 - 16:34
    «ТАБА» «МЕГА»ДА КЫЗДЫРАЧАК!
    Казанда «ТАБА» белем бирү программасы старт алды. Биредә яшьләр этномәдәни проектларын тәкъдим итә. 8 декабрьдә “МЕГА” сәүдә үзәгендә “ТАБА” яшьләр этно-проектлары акселераторы республика проектының финалы узачак.
    372
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 15:41
    ТӨНГЕ КОШ
    Чулпан, гомердә булмаганча, йоклый алмый ятты. Күңелен нәрсәдер борчып, бимазалап тора иде аның. Бөтенесе дә тәртиптә, югыйсә.
    2666
    1
    41
  • 6 декабрь 2019 - 13:23
    НИ ӨЧЕН: МАШИНАЛАР
    Сагындыгызмы? Без дә! “Ни өчен?” сәхифәсен машиналар темасына багышлыйк әле. Ни өчен Генри Форд үзе ясаган автомобильдә озак вакыт йөри алмаган? Ни өчен юллар янына агачлар утырталар? Ни өчен машинаның көче ат көчендә үлчәнә?
    488
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 13:18
    «ӘЙТМИЧӘ ЯРАМЫЙ, КЫЗЫМ...»
    Көзге төн. Салкынча яңгыр сибәли, йолдызлар каядыр качышып беткәннәр. Ай да ялгыз йөрүдән ямь тапмыйча, болытларга төренеп йокларга яткан. Ай гына түгел, бөтен авыл изрәп йоклый. Төнге тынлыкны бозучы бер генә җан иясе дә күренми. Хәер, болай дип расларга ашыкмыйк әле. Әнә пычрак юлдан арба тартып кемдер бара түгелме соң?
    1592
    1
    4
  • 6 декабрь 2019 - 11:36
    ИНЕССА КЛЮКИНА – РОССИЯНЕҢ ИҢ ЯХШЫ ИГЕЛЕКЛЕ БУЛЫШЧЫСЫ
    Казан кызы Инесса Клюкина Россия Президентыннан “Россиянең иң яхшы игелекле булышчысы” конурсы Гран-Присын алды.
    432
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 10:21
    ЯШЬ ИНСПЕКТОР-ЖУРНАЛИСТЛАРГА – БЕР ЯШЬ!
    Моннан бер ел элек Татарстанда юл хәрәкәте яшь инспекторларының балалар матбугат үзәкләре ачылды.
    359
    0
    0
  • 6 декабрь 2019 - 09:45
    КЫШЫН ЭНЕРГИЯ БИРӘ ТОРГАН 7 ПРОДУКТ
    Кышын юкка гына күп кеше салкын тидереп авырмый. Кояш сирәк елмая, өстәлләрдә җәй көнендәге кебек витаминлы яшелчә, җиләк-җимеш тә тулып ятмый. Күп итеп көч туплау һәм хәлсезлектән арыну өчен ешрак саф һавада йөрергә һәм тәмле әйберләр ашарга кирәк! Алар кәефне дә күтәрә, энергия дә өсти. Нәкъ менә нәрсә ашарга икәнен хәзер сөйлибез.
    460
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1346
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    457
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    429
    0
    0

Блоглар