28 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 28 ноябрь 2019 - 15:55
    ҖИЛӘК ҖИМЕШ САЛАТЛАРЫ/РЕЦЕПТЛАР
    Көннәр салкынайта, йөткерүче-төчкерүчеләр арта. Витаминнар җитми. Ә бит алар салкыннарга бирешмәс өчен бик кирәк. Әйдәгез, витамин запасларын тулыландырыйк. Бергәләп җиләк-җимеш салатлары ясап ашыйк. Тәмле дә, файдалы да! Рецептларын хәзер язабыз.
    561
    0
    1
  • 28 ноябрь 2019 - 14:34
    «ШКОЛА 21»: БДИ ТАПШЫРА АЛМАУЧЫ СТУДЕНТЛАР, РАСПИСАНИЕСЫЗ УКУ ҺӘМ 24/7 ФОРМАТЫНДАГЫ МӘКТӘП
    Татарстанда тиздән ачылачак “Школа 21” мәктәбе шуның кадәр күп үзенчәлеккә ия!. Аның барлык мөмкинлекләрен, серләрен санап бетерер өчен, кулдагы бармаклар да җитмәс кебек. “Гарри Поттер” әсәрендәге Хогвартс мәктәбе сыман үзенчәлекле ул! Тик биредә әфсен укулар (заклинание) түгел, ә мөстәкыйльлеккә басым ясыйлар.
    400
    0
    0
  • 28 ноябрь 2019 - 12:40
    ДӨРЕС ТУКЛАНУ – СӘЛАМӘТЛЕК НИГЕЗЕ
    Балаларга шикәр ашарга ярыймы-юкмы? Фаст-фудны ничә яшьтә ашый башларга ярый? Бу һәм башка сорауларга җавапны табиб-диетолог бирде.
    649
    0
    0
  • 28 ноябрь 2019 - 12:11
    ЯТИМ ЙОРТ
    Әй, сорыйм әле. Сиреньнәрем-гөлләрем, киләсе язларда элеккечә шаулап-кайнап чәчәк атарга вәгъдә бирәсезме? Кичә бөтен булган ботакларыбызны кистеләр, дисезме? Ә тамырларыгыз? Алар бит исән! Тамырларыбыз назлы, йомшак, миһербанлы туган җир туфрагында! Шулай булгач, яшибез әле, гөрләп чәчәк атабыз!
    1571
    1
    6
  • 28 ноябрь 2019 - 09:47
    «СӘЙЯР» – ТЕАТР ТРУППАСЫ ГЫНА ТҮГЕЛ!..
    27 ноябрьдә Казан шәһәре Яңа Савин районының 179 номерлы гимназиясендә  “Сәйяр” балалар һәм яшүсмер театрлары республика фестиваленең йомгаклау тантанасы булып узды. Әлеге фестиваль сәләтле балаларны барлау, аларны иҗади эшчәнлеккә тарту, татар телен саклау һәм үстерү максаты белән ТР Мәгариф һәм фән министрлыгы, “Салават күпере”, “Сәхнә” журналлары редакциясе тарафыннан оештырыла.
    375
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    723
    0
    5
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    623
    0
    3
  • 25 октябрь 2020 - 09:00
    ӘТИЛЕ ЯТИМ Кояшның тәрәз аша чекерәеп карап торган нуры уятты мине. «Озаграк йокланылган икән шул, ял көне булгач, бераз иркәләнеп ятсаң да берни булмас», – дип икенче ягыма борылып яттым. Йоклап китеп булмый, күзем тәрәзәгә төште.
    466
    0
    0

Блоглар