28 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 28 ноябрь 2019 - 15:55
    ҖИЛӘК ҖИМЕШ САЛАТЛАРЫ/РЕЦЕПТЛАР
    Көннәр салкынайта, йөткерүче-төчкерүчеләр арта. Витаминнар җитми. Ә бит алар салкыннарга бирешмәс өчен бик кирәк. Әйдәгез, витамин запасларын тулыландырыйк. Бергәләп җиләк-җимеш салатлары ясап ашыйк. Тәмле дә, файдалы да! Рецептларын хәзер язабыз.
    628
    0
    1
  • 28 ноябрь 2019 - 14:34
    «ШКОЛА 21»: БДИ ТАПШЫРА АЛМАУЧЫ СТУДЕНТЛАР, РАСПИСАНИЕСЫЗ УКУ ҺӘМ 24/7 ФОРМАТЫНДАГЫ МӘКТӘП
    Татарстанда тиздән ачылачак “Школа 21” мәктәбе шуның кадәр күп үзенчәлеккә ия!. Аның барлык мөмкинлекләрен, серләрен санап бетерер өчен, кулдагы бармаклар да җитмәс кебек. “Гарри Поттер” әсәрендәге Хогвартс мәктәбе сыман үзенчәлекле ул! Тик биредә әфсен укулар (заклинание) түгел, ә мөстәкыйльлеккә басым ясыйлар.
    446
    0
    0
  • 28 ноябрь 2019 - 12:40
    ДӨРЕС ТУКЛАНУ – СӘЛАМӘТЛЕК НИГЕЗЕ
    Балаларга шикәр ашарга ярыймы-юкмы? Фаст-фудны ничә яшьтә ашый башларга ярый? Бу һәм башка сорауларга җавапны табиб-диетолог бирде.
    769
    0
    0
  • 28 ноябрь 2019 - 12:11
    ЯТИМ ЙОРТ
    Әй, сорыйм әле. Сиреньнәрем-гөлләрем, киләсе язларда элеккечә шаулап-кайнап чәчәк атарга вәгъдә бирәсезме? Кичә бөтен булган ботакларыбызны кистеләр, дисезме? Ә тамырларыгыз? Алар бит исән! Тамырларыбыз назлы, йомшак, миһербанлы туган җир туфрагында! Шулай булгач, яшибез әле, гөрләп чәчәк атабыз!
    1644
    1
    6
  • 28 ноябрь 2019 - 09:47
    «СӘЙЯР» – ТЕАТР ТРУППАСЫ ГЫНА ТҮГЕЛ!..
    27 ноябрьдә Казан шәһәре Яңа Савин районының 179 номерлы гимназиясендә  “Сәйяр” балалар һәм яшүсмер театрлары республика фестиваленең йомгаклау тантанасы булып узды. Әлеге фестиваль сәләтле балаларны барлау, аларны иҗади эшчәнлеккә тарту, татар телен саклау һәм үстерү максаты белән ТР Мәгариф һәм фән министрлыгы, “Салават күпере”, “Сәхнә” журналлары редакциясе тарафыннан оештырыла.
    428
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1264
    0
    6
  • 26 гыйнвар 2021 - 12:03
    КУРЧАК Эшкә урнашып, тәүге хезмәт хакын кулга алгач та, Фидәния кибеткә керде дә  беренче әйбере итеп үзенә кием дә, аяк киеме дә, бизәнгеч тә түгел, ә... курчак сатып алды.
    1108
    0
    1
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    429
    0
    0

Блоглар