10 октябрь 2019 яңалыклары

  • 10 октябрь 2019 - 16:48
    ТУКТАЛЫШ
    “Тизрәк! Тизрәк!..” Кыска гына мизгелгә аңына килгән Айдар үз янында кайнашкан ак халатлы кешеләрнең кем икәнлеген дә, кая ашыкканнарын да аңламыйча, бөтен тәненә таралган кискен авыртудан тагын аңын җуйды... Тукталышта юл аша чыгарга басып торганда килеп бәрелгән машинаны ул хәтерләмәде. Изелгән аякларын бот төбеннән кисәчәкләрен белми иде әле утыз тугыз яшьлек авыл укытучысы...
    3040
    4
    40
  • 10 октябрь 2019 - 16:05
    КУРКЫНЫЧ ТӨШЛӘР: НИ АҢЛАТА ҺӘМ НИЧЕК КОТЫЛЫРГА?
    Төш – безгә баш мие сөйли торган тарих, төрле образлар, хис-тойгылар һәм хатирәләр җыелмасы. Галимнәр әлеге күренешне шулай аңлата. Без барыбыз да яхшы беләбез: төшләр һәрвакытта да матур һәм рәхәт булмый. Куркыныч төшләрдән бик күпләр тилмерә, кайберәүләр бер үк төшнең кабатлануыннан изалана.
    371
    0
    4
  • 10 октябрь 2019 - 13:46
    ЭШЛӘҮЧЕ ЯШЬЛӘРГӘ НИНДИ ЯРДӘМ БУЛАЧАК?
    Татарстанда төрле сәнәгать предприятиеләре, оешмалары, ширкәтләрендә эшләүче яшьләр өчен махсус программа эшли башлады. Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов “2019-2022 елларга Татарстан Республикасында эшләүче яшьләр” программасын кабул итүне хуплады. Әлеге проект республиканың Яшьләр эшләре министрлыгы тарафыннан һәм Сәнәгать оешмалары яшьләре берләшмәсе инициативасы белән оешты.
    376
    0
    0
  • 10 октябрь 2019 - 13:33
    АЛАРНЫ ТОРМЫШТАН СЫЗЫП ТАШЛАРГА КИРӘК: 6 ӘЙБЕР
    Алар белән дә яшәп була, әлбәттә, әмма бу әйберләрне тормышыгыздан алып атсагыз, яшәү күпкә җиңелрәк булыр!
    336
    0
    1
  • 10 октябрь 2019 - 10:54
    МВД БАЛАЛАРЫ ТӘМӘКЕ ТАРТКАН АТА-АНАЛАРГА ШТРАФ САЛЫРГА ТЕЛИ
    Россиянең Эчке Эшләр Министрлыгы балигъ булмаган балалары тәмәке тарткан ата-атналар штраф салу идеясен күтәреп чыккан. Штрафның күпме күләмдә булачагы төгәл әйтелми. 
    333
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    720
    0
    5
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    612
    0
    3
  • 25 октябрь 2020 - 09:00
    ӘТИЛЕ ЯТИМ Кояшның тәрәз аша чекерәеп карап торган нуры уятты мине. «Озаграк йокланылган икән шул, ял көне булгач, бераз иркәләнеп ятсаң да берни булмас», – дип икенче ягыма борылып яттым. Йоклап китеп булмый, күзем тәрәзәгә төште.
    466
    0
    0

Блоглар