7 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 7 сентябрь 2019 - 22:02
    ТАНЫШ ӘБИ
    Хатын-кыз булуына карамастан, Гөлсинә бик ярата машина йөртергә. Нинди ерак араларны якынайта бу дүрт тәгәрмәч. Күпме вакытыңны янга калдыра. Ирекле кош сыман, чыгасың да китәсең кирәкле җиреңә. Машинада барганда бер-бер артлы ачыла барган киңлекләр, матур табигать күренешләре бик якын Гөлсинәнең күңеленә. Юл буенда үскән каен кызлары яшел шәлләрен болгап каршыга йөгерәләр дә, артыңнан чуклы яулыкларын изәп карап калалар... Сокланып туймаслык!Хатын-кыз булуына карамастан, Гөлсинә бик ярата машина йөртергә. Нинди ерак араларны якынайта бу дүрт тәгәрмәч. Күпме вакытыңны янга калдыра. Ирекле кош сыман, чыгасың да китәсең кирәкле җиреңә. Машинада барганда бер-бер артлы ачыла барган киңлекләр, матур табигать күренешләре бик якын Гөлсинәнең күңеленә. Юл буенда үскән каен кызлары яшел шәлләрен болгап каршыга йөгерәләр дә, артыңнан чуклы яулыкларын изәп карап калалар... Сокланып туймаслык!
    2089
    0
    17
  • 7 сентябрь 2019 - 21:12
    АНЫ КҮБРӘК ЯРАТАЛАР ЯКИ ӘТИ-ӘНИ МӘХӘББӘТЕ ӨЧЕН КӨРӘШ
    Әти-әни сине тынычландырырга тырыша: икегезне дә тигез яраталар, имеш, ә чынлыкта юк. Аңа гел яхшысы эләгә: уенчыкның яңасы, шоколадның зуррагы, хәтта машинадагы урынның да – иң уңайлысы, тәрәзә янынд...
    609
    0
    0
  • 7 сентябрь 2019 - 11:51
    «УКЫТУЧЫМА ГАШЫЙК БУЛДЫМ...»
    «Бәлки, мин, егет кеше буларак, соравымны редакциягә юлларга да тиеш булмаганмындыр, тик киңәш сорый алырдай кешем башка юк. Мин үземнән 7 яшькә зуррак укытучыма гашыйк булдым. Нишләргә дә белмим, киңәш бирсәгез иде».
    706
    0
    0
  • 7 сентябрь 2019 - 09:46
    КЕМ БУЛСА ДА – КЕШЕ БУЛЫГЫЗ! Клара Булатова шигырьләре
    Укытучы апаң йокламаган... Абажурлы зәңгәр лампасыннан Өстәлеңә якты сибелгән. Дәфтәрләр дә инде тикшерелгән, Планнар да күптән төзелгән. Ә ул әле һаман йокламаган, Төн йокысын нәрсә алган соң...
    2257
    0
    0
  • 7 сентябрь 2019 - 09:21
    ЛУНАТИКЛАР: УЯТЫРГА ЯРЫЙМЫ-ЮКМЫ?
    Күз алдыңа китер: син лагерьга килдең. Һәм биредә төнлә сәер хәлләр башлана. Ю-у-у-к, корпус эчендә ярканатлар да очмый, әйберләр дә шалтырамый. Ә синең күрше караватта яткан бүлмәдәшең... Бүлмәдәшең төннәрен йокы аралаш «йөри» башлый. Кыскасы, лунатик синең бүлмәдәшең... Лунатиклана торган кешеләрдән көләргә яратсалар да, бу бер дә көлке була торган хәл түгел икән. Төннәрен йокы аралаш йөрү – үзенә күрә бер авыру. 
    443
    0
    1
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    739
    0
    6
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    683
    0
    3
  • 17 ноябрь 2020 - 17:43
    БӘХЕТЛӘРЕҢ БУЛСЫН, КЫЗ БАЛА Бүген эштә Флүрәнең әллә нигә көне буена үтереп эче пошты. Бар тынычлыгын алып, билгесез бер сәбәптән күкрәк турысын күзгә күренмәгән мәче тырнагы тына белмичә тырный да тырный. Эше бүген ярыйсы гына барганы да хатынны шатландырмады.
    461
    0
    2

Блоглар