13 июнь 2019 яңалыклары

  • 13 июнь 2019 - 21:14
    Ни өчен: КӨНДЕЗ ЙОКЛАУ ФАЙДАЛЫ?
    Физиологлар әйтүенчә, кеше тәүлегенә бер генә түгел, ике тапкыр йокларга тиеш. Көндез йоклап алу кешенең концентрациясен яхшырта, эшчәнлеген арттыра. Күзләрнең мәгълүматны кабул итү тизлеге дә үсә....
    131
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 21:07
    WorldSkills чараларына – бушлай!
    WorldSkills-Kazan 2019 га керү бушлай булачак! Моның өчен нишләргә кирәк соң? Белүебезчә, быел 22-27 август көннәрендә башкалабыз Казанның “Казан Экспо” күргәзмәләр залында WorldSkills – эшче һөнәр...
    71
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 20:58
    «NAURUZ SCHOOL»: Якутия һәм Венгрия студентлары очрашты
    Россиядә һәм чит төбәкләрдә яшәүче халыкларның үзенчәлеге нәрсәдә? «Nauruz school» милли студияләр халыкара фестиваленең асылында телне генә түгел, үз халкыңның йолаларын саклап калу да ята. Әлбәттә,...
    117
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 11:55
    Россия көне уңаеннан Горький паркында халыклар дуслыгы парады узды
    Парадта катнашучылар, халык җырларын тыңлап, паркка керү юлыннан сәхнәгә кадәр барды, дип хәбәр итә "Татар-информ". Кичә Казанның Горький паркында Россия көнен бәйрәм итү халыклар дуслыгы п...
    91
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 11:13
    Владимир Путин
    97
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 09:06
    Россия студотрядлары Мәскәүдә музей ачар өчен акча җыячак
    Россия студентлар отрядларына «хәрби хезмәт көне» акциясе кысаларында Мәскәүдә оешма музее булдыруга якынча 3 млн сум акча җыйганнар. Бу практика дәвам итәчәк, дип сөйләде «Татар-информ» мәгълүмат аге...
    77
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5283
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4742
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4325
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0