13 июнь 2019 яңалыклары

  • 13 июнь 2019 - 21:14
    Ни өчен: КӨНДЕЗ ЙОКЛАУ ФАЙДАЛЫ?
    Физиологлар әйтүенчә, кеше тәүлегенә бер генә түгел, ике тапкыр йокларга тиеш. Көндез йоклап алу кешенең концентрациясен яхшырта, эшчәнлеген арттыра. Күзләрнең мәгълүматны кабул итү тизлеге дә үсә....
    309
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 21:07
    WorldSkills чараларына – бушлай!
    WorldSkills-Kazan 2019 га керү бушлай булачак! Моның өчен нишләргә кирәк соң? Белүебезчә, быел 22-27 август көннәрендә башкалабыз Казанның “Казан Экспо” күргәзмәләр залында WorldSkills – эшче һөнәр...
    229
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 20:58
    «NAURUZ SCHOOL»: Якутия һәм Венгрия студентлары очрашты
    Россиядә һәм чит төбәкләрдә яшәүче халыкларның үзенчәлеге нәрсәдә? «Nauruz school» милли студияләр халыкара фестиваленең асылында телне генә түгел, үз халкыңның йолаларын саклап калу да ята. Әлбәттә,...
    315
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 11:55
    Россия көне уңаеннан Горький паркында халыклар дуслыгы парады узды
    Парадта катнашучылар, халык җырларын тыңлап, паркка керү юлыннан сәхнәгә кадәр барды, дип хәбәр итә "Татар-информ". Кичә Казанның Горький паркында Россия көнен бәйрәм итү халыклар дуслыгы п...
    254
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 11:13
    Владимир Путин
    293
    0
    0
  • 13 июнь 2019 - 09:06
    Россия студотрядлары Мәскәүдә музей ачар өчен акча җыячак
    Россия студентлар отрядларына «хәрби хезмәт көне» акциясе кысаларында Мәскәүдә оешма музее булдыруга якынча 3 млн сум акча җыйганнар. Бу практика дәвам итәчәк, дип сөйләде «Татар-информ» мәгълүмат аге...
    230
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2572
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    728
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    635
    0
    5

Блоглар