30 октябрь 2015 яңалыклары

  • 30 октябрь 2015 - 16:45
    "НАРКОМАН ЮЛЫ ТӘМӘКЕДӘН БАШЛАНА"
    90нчы елларда күбрәк үсмерләр һәм яшьләр арасында таралган чир бүген урта буынны кырып бара. Ул вакытта олыларның игътибары һәм тәрбиясе җитмәү сәбәп булса, бүгенге авырулар ‒ бу юлга аңлы рәвештә бас...
    218
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 14:24
    "МӘСКӘҮНЕ ЯРАТКАННАРГА БУШЛАЙ СӘЯХӘТ"
    Татарстан Республикасында Мәскәү көннәре кысаларында «Корстон» комплексында "Моя любимая Москва" онлайн-бәйгесе җиңүчеләрен бүләкләү тантанасы узды.  Җиңүчеләрне Милли сәясәт һәм регионара бәйләнеш Ид...
    192
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 13:31
    "ТАТАРСТАН КОРРУПЦИЯГӘ КАРШЫ НИЧЕК КӨРӘШӘ?"
    2015нче елның 30нчы октябрендә 13.00да «Казанский педагогический колледж» базасында "Честный Татарстан" дип исемләнгән Коррупциягә каршы Республикакүләм интеллектуаль турнирның ачылу тантанасы узачак....
    152
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 11:40
    "КАЗАН КРЕМЛЕНДӘ ЗУР ЯҢАЛЫК!"
    30нчы октябрь көнне 15.00да Казан Кремлендә, Татарстан дәүләт тарихы музеенда үзенчәлекле күргәзмә ачыла. Күргәзмә авторы - Ю.В.Павлов. Павлов лак ярдәмендә миниатюралар ясавы белән аерылып тора.
    212
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 11:00
    "КАЗАНДА - ПОЛЬША КИНОСЫ КӨННӘРЕ"
    5-8нче ноябрь көннәрендә «Мир» кинотеатрында Польша киносы көннәре узачак. Польша киносы көннәре кысаларында Казанга Польшаның танылган режиссеры Кшиштоф Занусси да килер дип көтелә. Польша кино...
    150
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 10:20
    "ЗИЛАНТКОН" ҮЗӘГЕ КӨЗГЕ КАНИКУЛЛАРНЫ УЗДЫРЫРГА БУЛЫША"
    "Зиланткон" балалар эшчәнлеге юнәлеше остаханәләр һәм катнашучылар өчен яңа мөмкинлекләр булдыра. "Зиланткон" кысаларында булачак беренче чара - Антон Райхштатның фотокүргәзмәсе. Күргәзмәдә тәкъдим...
    227
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    741
    0
    6
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    683
    0
    3
  • 17 ноябрь 2020 - 17:43
    БӘХЕТЛӘРЕҢ БУЛСЫН, КЫЗ БАЛА Бүген эштә Флүрәнең әллә нигә көне буена үтереп эче пошты. Бар тынычлыгын алып, билгесез бер сәбәптән күкрәк турысын күзгә күренмәгән мәче тырнагы тына белмичә тырный да тырный. Эше бүген ярыйсы гына барганы да хатынны шатландырмады.
    469
    0
    3

Блоглар