30 октябрь 2015 яңалыклары

  • 30 октябрь 2015 - 16:45
    "НАРКОМАН ЮЛЫ ТӘМӘКЕДӘН БАШЛАНА"
    90нчы елларда күбрәк үсмерләр һәм яшьләр арасында таралган чир бүген урта буынны кырып бара. Ул вакытта олыларның игътибары һәм тәрбиясе җитмәү сәбәп булса, бүгенге авырулар ‒ бу юлга аңлы рәвештә бас...
    151
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 14:24
    "МӘСКӘҮНЕ ЯРАТКАННАРГА БУШЛАЙ СӘЯХӘТ"
    Татарстан Республикасында Мәскәү көннәре кысаларында «Корстон» комплексында "Моя любимая Москва" онлайн-бәйгесе җиңүчеләрен бүләкләү тантанасы узды.  Җиңүчеләрне Милли сәясәт һәм регионара бәйләнеш Ид...
    144
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 13:31
    "ТАТАРСТАН КОРРУПЦИЯГӘ КАРШЫ НИЧЕК КӨРӘШӘ?"
    2015нче елның 30нчы октябрендә 13.00да «Казанский педагогический колледж» базасында "Честный Татарстан" дип исемләнгән Коррупциягә каршы Республикакүләм интеллектуаль турнирның ачылу тантанасы узачак....
    108
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 11:40
    "КАЗАН КРЕМЛЕНДӘ ЗУР ЯҢАЛЫК!"
    30нчы октябрь көнне 15.00да Казан Кремлендә, Татарстан дәүләт тарихы музеенда үзенчәлекле күргәзмә ачыла. Күргәзмә авторы - Ю.В.Павлов. Павлов лак ярдәмендә миниатюралар ясавы белән аерылып тора.
    152
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 11:00
    "КАЗАНДА - ПОЛЬША КИНОСЫ КӨННӘРЕ"
    5-8нче ноябрь көннәрендә «Мир» кинотеатрында Польша киносы көннәре узачак. Польша киносы көннәре кысаларында Казанга Польшаның танылган режиссеры Кшиштоф Занусси да килер дип көтелә. Польша кино...
    103
    0
    0
  • 30 октябрь 2015 - 10:20
    "ЗИЛАНТКОН" ҮЗӘГЕ КӨЗГЕ КАНИКУЛЛАРНЫ УЗДЫРЫРГА БУЛЫША"
    "Зиланткон" балалар эшчәнлеге юнәлеше остаханәләр һәм катнашучылар өчен яңа мөмкинлекләр булдыра. "Зиланткон" кысаларында булачак беренче чара - Антон Райхштатның фотокүргәзмәсе. Күргәзмәдә тәкъдим...
    159
    0
    0
Шәп укыла
  • 11 июнь 2020 - 15:54
    ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара.
    6466
    3
    59
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1329
    0
    11
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1146
    0
    6

Блоглар