5 март 2020 яңалыклары

  • 5 март 2020 - 16:09
    УКУЧЫЛАРНЫҢ СӘЛАМӘТЛЕГЕ НАЧАРАЯ
    10 ел эчендә Казан мәктәпләре укучылары арасында авырулар саны 40 процентка арткан. Былтыр профилактик күзәтүләр вакытында 247 000 укучыны тикшергән булганнар.
    509
    0
    0
  • 5 март 2020 - 15:33
    ИЛДАР ГАЙНУЛЛИН – INNOPOLIS OPEN ХАЛЫКАРА ОЛИМПИАДА ҖИҢҮЧЕСЕ!
    Илдар Гайнуллин, Н.И. Лобачевский исемендәге лицей укучысы, информатика буенча Innopolis Open халыкара олимпиадасында абсолют җиңүче булган. Ул мөмкин булган 500 баллдан 500не туплаган.
    481
    0
    0
  • 5 март 2020 - 15:16
    «СӘЛӘТ»НЕҢ ҖӘЙГЕ ӨЕНДӘ - КАПИТАЛЬ РЕМОНТ!
    «Сәләт» яшьләр оешмасының «Сәләт-Тел», «Сәләт-Раушан» аланнарына барган һәркем «Звездный» лагерен яхшы белә. Быел андагы корпусларны төзекләндерәчәкләр, актлар залы, воркаут өчен мәйданчык та өр-яңа булачак.
    486
    0
    0
  • 5 март 2020 - 14:01
    Ә СИН КЕМНЕ ТЫҢЛЫЙСЫҢ? ПЛЕЙЛИСТКА ШӘП ҖЫРЛАР...
    «Музыкасыз тормышымны күз алдыма китерә алмыйм». Бу сүзләрне чыннан да дуслардан, таныш яшүсмерләрдән еш ишетәм. Ләкин кайчакта плейлисттагы җырларның тәэсире бетә, яңалык эзли башлыйбыз. Шуңа күрә мин сезгә талантлы җырчыларның иҗат җимешләрен тыңлап, плейлистыгызга кушарга тәкъдим итәм.
    589
    1
    5
  • 5 март 2020 - 09:14
    НИГӘ ТӘҮЛЕКТӘ 24 КЕНӘ СӘГАТЬ? ВАКЫТ ҖИТКЕРӘ АЛМАУЧЫЛАР ӨЧЕН 7 ЛАЙФХАК!
    Кайчак ул вакыт дигәннәре шулкадәр җитми. Тегендә дә, монда да өлгерәсе килә. Тик тәүлектә 24 кенә сәгать шул. Күп эш эшләнми, шуп җирләргә барылмый кала... Нишләргә? 7 ЛАЙФХАК тәкъдим итәбез.
    485
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1705
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    671
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    535
    0
    0

Блоглар