5 март 2020 яңалыклары

  • 5 март 2020 - 16:09
    УКУЧЫЛАРНЫҢ СӘЛАМӘТЛЕГЕ НАЧАРАЯ
    10 ел эчендә Казан мәктәпләре укучылары арасында авырулар саны 40 процентка арткан. Былтыр профилактик күзәтүләр вакытында 247 000 укучыны тикшергән булганнар.
    477
    0
    0
  • 5 март 2020 - 15:33
    ИЛДАР ГАЙНУЛЛИН – INNOPOLIS OPEN ХАЛЫКАРА ОЛИМПИАДА ҖИҢҮЧЕСЕ!
    Илдар Гайнуллин, Н.И. Лобачевский исемендәге лицей укучысы, информатика буенча Innopolis Open халыкара олимпиадасында абсолют җиңүче булган. Ул мөмкин булган 500 баллдан 500не туплаган.
    465
    0
    0
  • 5 март 2020 - 15:16
    «СӘЛӘТ»НЕҢ ҖӘЙГЕ ӨЕНДӘ - КАПИТАЛЬ РЕМОНТ!
    «Сәләт» яшьләр оешмасының «Сәләт-Тел», «Сәләт-Раушан» аланнарына барган һәркем «Звездный» лагерен яхшы белә. Быел андагы корпусларны төзекләндерәчәкләр, актлар залы, воркаут өчен мәйданчык та өр-яңа булачак.
    466
    0
    0
  • 5 март 2020 - 14:01
    Ә СИН КЕМНЕ ТЫҢЛЫЙСЫҢ? ПЛЕЙЛИСТКА ШӘП ҖЫРЛАР...
    «Музыкасыз тормышымны күз алдыма китерә алмыйм». Бу сүзләрне чыннан да дуслардан, таныш яшүсмерләрдән еш ишетәм. Ләкин кайчакта плейлисттагы җырларның тәэсире бетә, яңалык эзли башлыйбыз. Шуңа күрә мин сезгә талантлы җырчыларның иҗат җимешләрен тыңлап, плейлистыгызга кушарга тәкъдим итәм.
    570
    1
    5
  • 5 март 2020 - 09:14
    НИГӘ ТӘҮЛЕКТӘ 24 КЕНӘ СӘГАТЬ? ВАКЫТ ҖИТКЕРӘ АЛМАУЧЫЛАР ӨЧЕН 7 ЛАЙФХАК!
    Кайчак ул вакыт дигәннәре шулкадәр җитми. Тегендә дә, монда да өлгерәсе килә. Тик тәүлектә 24 кенә сәгать шул. Күп эш эшләнми, шуп җирләргә барылмый кала... Нишләргә? 7 ЛАЙФХАК тәкъдим итәбез.
    470
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1346
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    457
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    429
    0
    0

Блоглар