20 февраль 2020 яңалыклары

  • 20 февраль 2020 - 17:10
    ЭШ ӨСТӘЛЕНДӘ ҮСЕМЛЕК ТОРСА, НӘРСӘ БУЛА?
    Күп кешенең эш өстәлендә төрле үсемлекләр, гөлләр тора. Галимнәр тәҗрибә уздырганнар да. Бер нәтиҗәгә килгәннәр. Эш өстәлендә гөл торса, нәрсә була?
    374
    0
    0
  • 20 февраль 2020 - 17:03
    ИЛҺАМЛАНУ ӨЧЕН 9 КИҢӘШ
    Яңа эшләргә тотынасы, иҗат итәсе килә. Ә ул юк. Кем булсын, илһам инде. Юк, күрше Илһам түгел :) Безне канатландыра, яңадан-яңа үрләргә алып менә торган ИЛҺАМ. Ничек илһамланырга? Хәзер сөйлибез.
    381
    0
    0
  • 20 февраль 2020 - 15:03
    «СӘМРУХ» ПРЕМИЯСЕ: ИҢ-ИҢНӘР КЕМНӘР?
    Күпләр көтеп алган тантана! Ниһаять, 2019 елның иң яхшы әйдаманы һәм сәлкеше билгеле булды. Ул гына да түгел, «Сәмрух – 2019» Республикакүләм сәләтле балалар һәм яшьләр премиясендә тагын җиде номинация җиңүчесе игълан ителде! 
    457
    0
    5
  • 20 февраль 2020 - 13:26
    КЫТАЙ СТУДЕНТЛАРЫН РОССИЯДӘ УКЫТМАЯЧАКЛАР... ӘЛЕГӘ!
    Хәзерге вакытта Кытайда каникулларда булган Россия вузлары студентларын дистанцион рәвештә укытуга күчәчәкләр. Моңа әлеге дә баягы шул коронавирус гаепле. Россиянең Фән һәм югары белем министры Валерий Фальков моның турындагы карарга кул куйган.
    320
    0
    0
  • 20 февраль 2020 - 09:31
    «Э-МОЦИЯ»дә КУНАКТА – ПРЕЗИДЕНТ!
    «Мин үзем турында нәрсә хәтерлим». «Э-моция» иҗади инклюзив театраль студиясенең шулай дип исемләнгән спектаклен Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов та карады. «Мин үзем турында нәрсә хәтерлим» спектакле – студиянең чираттагы иҗат җимеше.
    345
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1018
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    892
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    447
    0
    2

Блоглар