23 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 23 сентябрь 2019 - 15:38
    ӘНИ БҮЛӘГЕ
    Рамис, беренче класска укырга кереп, хәрефләрнең шактый өлешен үзләштергәч тә, шәһәрдә яшәп яткан әнисенә хат язды: “Кәдирлэ әни исәнме мин сине бик сагиндым син кайчан кайтасиң миңа сәпит апкайт ямэ дәү әни сәләм әйтә синен очен бик каигыла миңа курткы алырга акча салсын ди син әлэ дә тугызынчы транвай өртәсенмэ азамат кем белян уйнай мин бэренче кыласста уким дау әни миңа мәктәп фурмасы алды мин ботен хәлефне белям меңга хатле саный белям әнием мин сине бик котам...”
    1263
    1
    8
  • 23 сентябрь 2019 - 15:32
    ЖВАЧКА: "БҮГЕН МИНЕМ ТУГАН КӨН!"
    Бүген без көненә берәр пачка чәйни торган ЖВАЧКАның туган көне. Аңа ничә яшь дип уйлыйсыз? Ничек уйлап тапканнар? Хәзер беләбез!
    869
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 15:09
    ТЯМАЕВКА КИЛЕН ТАБЫЛДЫ!
    Татарстан Республикасының атказанган артисты Фирдүс Тямаевның Башкортстандагы Югары Яркәй авылындагы концертында кечкенә кыз бала сәхнәгә чыгып тамашачыларны шаккаттырды.
    525
    0
    1
  • 23 сентябрь 2019 - 14:49
    БАШ ЭШЛӘМИ! НИШЛӘРГӘ?
    Башны эшләтер өчен 12 гади ысул! Студентлар һәм укучылар өчен менә дигән чаралар!
    456
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 12:45
    ТАТАРСТАНДА КЫШ НИНДИ БУЛАЧАК?
    Татарстанның гидрометеорология үзәге быелгы кышның нинди булачагы турында үз фаразын әйтте. Синоптикларга ышансак, ул башка еллардан әллә ни аерылып тормаячак.
    494
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 11:37
    ПОЛИГЛОТ ДМИТРИЙ ПЕТРОВ ТАТАР ТЕЛЕН ӨЙРӘТӘ!
    30га якын тел белүче дөньякүләм билгеле полиглот Дмитрий Петров татар телен өйрәнү буенча үзенең авторлык методикасын тәкъдим итте. 
    462
    2
    1
  • 23 сентябрь 2019 - 10:33
    ФИЗИКА УКЫТУЧЫСЫ УЛЫМНЫ КИМСЕТӘ!
    Физика укытучысы улыма каныга. Ул – гуманитарий. Инглиз теле, әдәбият кебек дәресләрне бик яратып укый, сыйныфташларыннан күпкә алда бара. Ә математика, физика кебек төгәл фәннәргә артык сәләте юк, тик үзе артта калмаска тырыша. Укытучы шуны күрми микәнни?! Әзрәк канатландырып җибәрсә, баланың күңеле дә булыр, теләге дә артыр иде. Яшьтәшләре алдында шәхесен кимсетүче сүзләр дә ычкындыргалый. Монысы  бөтенләй башыма сыймый. Педагог бит ул! Нишләргә? Баламны ничек якларга? Аңа бу ситуациядә үзен ничек тотарга?
    1038
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 09:59
    ЧЫН ИР-АТЛАРНЫ НИЧЕК ТӘРБИЯЛИЛӘР?
    Чын егет нишли белергә тиеш? Туп тибәргә? Турникта күтәрелергә? Шахмат уйнарга? Бәлки, барысы да бергәдер? "Батырлык көне"ндә шуңа өстәп артист булырга өйрәттеләр! Катнашучылар уңышлары, көн программасы һәм кызыклы мизгелләре - 9 кыска фактта.
    418
    0
    0
  • 23 сентябрь 2019 - 09:25
    СӘЛАМӘТЛЕК САКЛАУ МИНИСТРЛЫГЫ ДАРУЛАРНЫ БУШЛАЙ БИРЕРГӘ ТӘКЪДИМ ИТӘ
    Сәламәтлек саклау Министрлыгы авыруларга табиб язган даруларны бушлай яки арзан бәядән бирү буенча тәкъдим әзерли. Дарулар белән тәэмин итү системасы 2022нче елдан гамәлгә керергә мөмкин.
    395
    0
    1
Шәп укыла
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    774
    0
    0
  • 3 апрель 2021 - 16:45
    ЭРЕМЧЕКЛЕ-БАНАНЛЫ ДЕСЕРТ Хәзер бергәләп эремчекле-бананлы десерт әзерлибез. Ул иртәнге ашка да, кичке ашка да шәп кенә булачак.
    451
    0
    0
  • 10 апрель 2021 - 10:33
    ШАМПИНЬОНЛЫ КАРАБОДАЙ. РЕЦЕПТ Дөрес тукланучылар өчен бик тәмле һәм җиңел рецепт. 20 минут эчендә әзер дә була.
    390
    0
    0

Блоглар