11 апрель 2019 яңалыклары

  • 11 апрель 2019 - 18:06
    «ТУКАЙ УРЫННАРЫ»Н БЕЛӘСЕЗМЕ?
    166
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 16:16
    Казанда полилингваль мәктәп укучылары испан, кытай, гарәп һәм төрек телләрен өйрәнәчәк
    Татарстанда рус, татар һәм инглиз телләрендә укыту буенча полилингваль белем бирү комплекслары челтәре булдырыла. Казанда беренче полилингваль комплекс уку биналары төзелә. Өч телдә белем бирү...
    108
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 14:25
    КИНДЕРЧЕ МАЛАЙ ТУРЫНДА ХИКӘЯ /Рифә РАХМАН/
    Зирәкнең әтисе сугышта. Ул аны хәтерләми диярлек. Сугышка китәсе көнне мичкә сөялеп үзенә карап торганы гына исендә. Хәтерләмәгәч, елап бетеп сагынмый да сагынмый, көтә генә... Әнисенең, ул фронтка ки...
    163
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 13:45
    ФАТИХ КУТЛУ: «ОСТАЗЛАРЫМА МӘҢГЕ РӘХМӘТЛЕМЕН» /ФОТО, ВИДЕО/
    Тел мәсьәләсе кызган мәлдә, татар сөйләмен ишетү, үзара татарча аралашучы кешеләрне күрү рәхәтлек хисе китерә. Ә чиста татар телендә сөйләшүче әңгәмәдәшемнең башка милләт кешесе булуы, шәхсән мине, ик...
    250
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 12:41
    САК БУЛ: АДЫМ САЕН ИНФЕКЦИЯ
    Транспорт һәм кием киеп карау бүлмәләрендә (примерочная) нинди йогышлы авырулар эләктерергә мөмкин? Ә кайда авыру эләктерү ихтималы 1% кына? Транспорттагы тоткычлар Гепатит, сифилис һәм башка ку...
    84
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 10:46
    «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ»: катнашыгыз!
    Катнашыгыз! Кадерле дуслар! «Ялкын» журналы һәм «Газпром трансгаз Казан» чираттагы бәйгене игълан итә! «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ» дип аталган конкурста мәктәп укучылары да, студентлар да катнаша ала. Әл...
    263
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 09:13
    БДИга ӘЗЕРЛӘНҮ ӨЧЕН 10 ЛАЙФХАК
    БДИга әзерләнгәндә бар ысуллар да яхшы. Имтиханга әзерләнү өчен лайфхакларны белсәң, үзеңә үк яхшырак. Бүген “Ялкын” шундый 10 лайфхак тәкъдим итә. Конспектла Күпме генә укыма, мәгълүматны ис...
    156
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2666
    3
    29
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2186
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1673
    2
    31

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0