20 август 2018 яңалыклары

  • 20 август 2018 - 15:27
    ҮЗ-ҮЗЕҢӘ ЫШАН! /ТЕСТ/
    Син үз-үзеңә ышанасыңмы, әллә күбрәк башкалардан ярдәм көтәсеңме? Авыр хәлләр булганда, нишлисен: үзеңнең төгәл планың буенча эш итәсең, әллә ситуацияне үз җаена куясыңмы? Синең эш-гамәлләреңнән тормы...
    78
    0
    0
  • 20 август 2018 - 14:36
    УКУЧЫЛАРЫБЫЗ ИҖАТЫ - "АК КАУРЫЙ" ТҮГӘРӘГЕ
    "Ялкын"га ялкынлы кайнар сәлам! Җәйге каникуллар төрлебезне төрле җирләргә таратты: кемнәрдер диңгездә ял итте, кайсыларыбыз авылга кунакка кайтты, кайберләребез лагерьларга барды. Җәй бик күнелле узы...
    108
    0
    0
  • 20 август 2018 - 11:36
    МӘКТӘПТӘ ДИНГӘ УРЫН БАРМЫ?
    Әгәр син иман юлына баскансың икән, мәктәптә сине кайбер авырлыклар сагалап торырга мөмкин. Бу мәктәп начар булганга түгел – без зур җәмгыятьтә, дин белән дәүләт, мәктәп аерылган заманада яшибез, шуңа...
    137
    0
    0
  • 20 август 2018 - 11:12
    ХОГВАРТСКА - ҖӘЯҮ
    Тылсым мәктәбе Хогвартска бару өчен 9 һәм ¾ платформасыннан поездга утырып китәргә кирәклеген бөтен кеше белә. Тик син Лондонда түгел, ә Ванкуверда яшәсәң нишләргә? Канаданың Ванкувер шәһәрендә тор...
    78
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    3161
    3
    38
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    3016
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1934
    2
    35

Блоглар
  • 19 февраль 2020 - 10:46
    2020 ЕЛДА ЯЗ-ҖӘЙ ТРЕНДЛАРЫ!
    Сәлам! Мин – Галия, стилист. «Ялкын»да үз шәхси рубрикамны ачып җибәрәм һәм бирегә мода белән кызыксынган, һәрвакыт зәвыклы, матур булырга омтылучы үсмерләр һәм яшьләрне чакырам.
    Галия Сафина
    100
    0
    0