9 июнь 2020 яңалыклары

  • 9 июнь 2020 - 17:12
    12 ИЮНЬ, БӘЙРӘМ КӨННЕ, ҺАВА ТОРЫШЫ НИНДИ БУЛАЧАК?
    Белүебезчә,  12 июнь – Россия көне, шул уңайдан без ул көнне ял итәчәкбез. Ә һава торышы нинди булачак соң?
    294
    0
    0
  • 9 июнь 2020 - 16:37
    КЕМГӘ ТУҢДЫРМА АШАУ ЗЫЯНЛЫ?
    Табиб кемнәргә туңдырма ашарга ярамаганлыгын әйтте. Нинди категорияләргә караучыларга туңдырма ашага ярамый?
    290
    0
    0
  • 9 июнь 2020 - 15:29
    «АНЫҢ БЕЛӘН КҮРЕШЕРГӘ КУРКАМ...»
    «Моннан өч ай элек Интернет аша бер егет белән таныштым. Соңгы көннәрдә очрашуга чакыра. Мин, аның белән күзгә-күз калырга куркып, төрле сәбәпләр табып, очрашудан баш тарттым. Тик гел болай дәвам итә алмый... «Мине ошатмас» дигән шигем дә бар. Кеше Интернетта бер, тормышта икенче бит ул. Аның турында күпләр «бик яхшы егет ул» диләр. Нишләргә икән? Киңәш бирегезче».
    800
    0
    0
  • 9 июнь 2020 - 14:49
    ҮЗИЗОЛЯЦИЯ ВАКЫТЫНДА БАЛАЛАР НӘРСӘ БЕЛӘН ШӨГЫЛЬЛӘНГӘН?
    Үзизоляция вакытында әти-әниләрнең балалары белән уртак шөгыльләре арткан. Моның турында Бөтенроссия иҗтимагый фикерне өйрәнү үзәге сораштыруы күрсәтә.
    247
    0
    0
  • 9 июнь 2020 - 10:38
    ХАЛЫКАРА ДУСЛЫК КӨНЕ УҢАЕННАН ФЛЕШМОБ!
    Бүген, 9нчы июнь – Халыкара дуслар көне. Һәм шул уңайдан Татарстан Республикасы Яшьләр Эшләре министры Дамир Фәттахов үзенең Instagram битендә флешмоб башлап җибәрде. 
    293
    0
    0
  • 9 июнь 2020 - 10:26
    БЕРЕНЧЕ МИЧ
    Җәй азагында, әле көннәр коры чакта, дип Гөлбадиян яңа мич чыгартырга уйлады. Иске миче өйнең үзе белән бер яшьле, картайды. Кирпече дә үзләре генә суккан кирпеч. Урыны-урыны белән җимерелә дә башлады, төтене дә юньләп тартмый, җылы да тотмый. Бәладән башаяк, ут-күз чыгуы бар. Рәхмәт, мичкәй. Балалар үскәндә ак калач, бәлеш, яңа ипекәйләр ашаттың. Туңып кайтканда үзеңә сыендырып җылыттың.
    2664
    2
    11
  • 9 июнь 2020 - 09:45
    ЯҢА ТӘҖРИБӘ: ТЕЛЕФОНСЫЗ «ТОРМЫШ»
    «Адәм баласы көнен нәрсәдән башка уздыра алмый?» Бу сорауны 4-5 ел элек бирсәләр, «су» яки «һава» диярләр иде, мөгаен. Ә хәзер... Телефон, гаджетлар булса, безгә берни дә кирәк түгел. Атнаның 7 көнен, тәүлекнең 24 сәгатен социаль челтәрләрдә, Интернетта үткәрәбез. Яшьтәшләр дә «минем инстаграмым юк» дигән сүзләргә көлеп кенә карыйлар.
    346
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1827
    0
    14
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1176
    0
    5
  • 19 июль 2020 - 02:17
    ТӨССЕЗ ДӨНЬЯ Шулай үз дөньяма чумып, автобус тукталышына җиткәндә, бер егеткә килеп төртелдем. Колагымдагы наушниклар җиргә төшеп киттеләр. Аларны алырга үрелгәндә, егетнең агач шикелле басып торуын күреп: – Күзең күрмиме әллә? – дип сукрандым. Эчемнән шушы сүзләр өчен үз-үземне сүксәм дә, уйларымнан нәүмизләнеп, кәефем кырылган чак иде. – Күрмим, – диде егет тыныч кына.
    1085
    0
    11

Блоглар